بازدید 6625
۱

ناپدری شیشه‌ای ستایش دستگیر شد

کد خبر: ۶۳۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴ 29 October 2016
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از دستگیری ناپدری ستایش - کودک سه ساله شکنجه شده - خبرداد.
 
به گزارش ایران، سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد گفت: حدود 10 روز پیش صدای ناله این کودک موجب شد تا همسایگان موضوع کودک آزاری را به بهزیستی اطلاع دهند و این کودک توسط اورژانس اجتماعی به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.اما پزشکان درجریان معاینات روی بدن این کودک آثاری از سوختگی و شکستگی دست و پا مشاهده کردند.پس ازاعلام این گزارش و کسب دستور قضایی، مأموران وارد خانه مورد نظرشده و ستایش را که در شرایط بسیار بدی نگهداری می‌شد  به بیمارستان منتقل کردند.
 
مادر باردارش نیز دستگیر شد اما ناپدری‌اش - متهم اصلی پرونده- گریخته بود.با این حال تجسس برای ردیابی و دستگیری کودک آزارفراری ادامه یافت تا اینکه دستگیرشد.
 
وی گفت: پرونده ستایش سه ساله از جمله پرونده‌هایی بود که ارسال گزارش آن از طریق اورژانس اجتماعی باعث تأثر و ناراحتی هر شنونده‌ای شد که مادر و ناپدری بی‌رحم با گرفتار کردن خود در دام اعتیاد آن هم ازنوع« شیشه» اینگونه کودک معصوم را مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار داده و از شنیدن صدای ناله و ضجه‌هایش لذت می‌بردند.خلیلی‌نژاد از مردم خواست در صورت برخورد با هر گونه کودک آزاری در همسایگی یا محلات خود موضوع را به پلیس با شماره 110 یا اورژانس اجتماعی با تلفن 123 اطلاع دهند تا ازحوادث ناگوار جلوگیری شود.
 
متخصص اطفال دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم دیروز به ایرنا گفت: در حال حاضر ستایش در بیمارستان بستری است و از لحاظ روحی شرایط مساعدتری دارد زیرا حمایت‌های مردمی و عیادت‌هایی که از سوی مردم صورت می‌گیرد در روحیه‌اش تأثیرگذار بوده است.
 
دکتر ناهید مسعود‌پور بیان کرد:همزمان با انتقال این کودک زجر کشیده به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان، درمان‌ها و مراقبت‌های ویژه آغاز شد.درادامه نیز دریافتیم کودک دارای شکستگی‌های متعدد دست و پا است.البته شکستگی‌ها تازه نبوده و حداقل دو تا سه هفته از زمان صدمه‌های مهلک گذشته بود.
 
وی گفت: خوشبختانه این شکستگی‌ها خود به خود در حال جوش خوردن هستند و هیچ عمل جراحی روی وی انجام نمی‌شود و فقط پای ستایش کوچولو گچ گرفته شده است.
 
البته ستایش دارای شکستگی جمجمه، هماتوم، خونریزی مغزی خفیف و خونریزی زیر پوستی، سوختگی‌های زیاد، تغذیه نامناسب و کمبود شدید پروتئین بود که با مراقبت‌های لازم در بیمارستان روز به روز حال عمومی‌اش بهبود یافته و در حال حاضر از نظرجسمی و روحی وضعیت مناسب تری دارد. 
 
این متخصص اطفال گفت: ستایش چند روزی در این بیمارستان بستری خواهد بود تا کمبود پروتئین بدنش با مکمل‌های غذایی جبران شود سپس به بهزیستی سپرده خواهد شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
این پدر و مادر بی لیاقت، توان نگهداری از یه بچه رو ندارن، حالا چرا مثل حیوانات دارن به تعداد توله هاشون اضافه میکنن؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر