پس از اين‌كه مشخص شد اين فرد از طريق خط ايرانسل ايجاد مزاحمت مي‌كند با شركت ارتباطات سيار ايرانسل در منطقه جنوب تماس گرفته شد كه اين شركت 2 روز قبل اقدام به قطع شماره مورد نظر كرد.
کد خبر: ۶۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۱ 10 September 2009
رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان فارس گفت: فردي در مدت زمان حدود 15روز، بيش از 5000 مرتبه با اورژانس تماس گرفت و ايجاد مزاحمت كرد.

دكتر محمدجواد مراديان با اشاره به اين خبر به ايرنا گفت: اين فرد كه به نظر مي‌رسد از تعادل روحي مناسبي برخوردار نيست علت مزاحمت‌هاي پي در پي و تماس‌هاي مكرر با اورژانس را بيكاري و علاقه به صحبت كردن با افراد عنوان كرده است.

وي اظهار كرد: پس از اين‌كه مشخص شد اين فرد از طريق خط ايرانسل ايجاد مزاحمت مي‌كند با شركت ارتباطات سيار ايرانسل در منطقه جنوب تماس گرفته شد كه اين شركت 2 روز قبل اقدام به قطع شماره مورد نظر كرد.

مراديان اضافه كرد: از آنجا كه اشغال كردن شماره 115 اورژانس باعث تهديد سلامت مردم مي‌شود، موضوع به دادستاني شيراز و به دايره جنايي ارسال شده كه با پيگيري‌هاي مستمر فرد مورد نظر شناسايي شده است.

او گفت: به دليل اين‌كه قيم اين فرد بايد پاسخگو باشد، شكايت اورژانس به قوت خود باقي است و موضوع پيگيري مي‌شود.

رئيس مركز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشكي فارس ادامه داد: روزانه حدود 500 نفر با برقراري تماس‌هاي بي مورد با شماره 115 اورژانس شيراز به نوعي ايجاد مزاحمت و در روند خدمات‌رساني به افراد نيازمند خدمات اورژانسي خلل ايجاد مي‌كنند.
اشتراک گذاری
روی خط سایت ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار