بازدید 34370

محصولی: "خونه دختر عروسیه، داماد خبر نداره"

محصولی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است نماینده ایران در سازمان ملل متحد شوید، گفت: ضرب‌المثلی به زبان ترکی هست که می‌گوید "خونه دختر عروسیه، داماد خبر نداره" .
کد خبر: ۶۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۳ 09 September 2009
محصولی در جمع خبرنگاران:
با دولت دهم در حال همکاری هستم/ قانون انتخابات در انتظار تصمیم گیران
محصولی در مراسم تودیع خود درباره پست خود در دولت دهم، گفت: در خدمت دولت دهم هستم و با دولت دهم در حال همکاری می باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، محصولی در حاشیه مراسم تودیع خود در جمع خبرنگاران در خصوص توجه به تدوین قانون انتخابات در دولت نهم، گفت: تدوین قانون انتخابات مربوط به مراکز قانونگذاری است.

وی افزود: در حال حاضر دو کار موازی در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال انجام است. ما وقتی روند را پیگیری کردیم گفتند این قانون به انتخابات دهم ریاست‌جمهوری نمی‌رسد، لذا حسب هماهنگی که با مجمع شد، تصمیم گرفتیم مطابق قانون قبلی انتخابات را برگزار کنیم.

وزیر سابق کشور ادامه داد: ما آمادگی داشتیم اگر پیش از انتخابات قانون جدید ارائه شود به آن عمل کنیم، اما اعلام کردند قانون به این انتخابات نمی‌رسد و تا به حال هم مصوبه‌ای در این زمینه نداشته ‌اند.

وی همچنین گفت: اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام از دولت نظری بخواهد، کما اینکه در بعضی موارد دعوت‌هایی صورت می‌گیرد، نماینده دولت هم نظرش را به مجمع می‌دهد، اما مراجع قانونگذاری در نهایت تصمیم نهایی را برای قانون جدید انتخابات می‌گیرند.

محصولی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است نماینده ایران در سازمان ملل متحد شوید، گفت: ضرب‌المثلی به زبان ترکی هست که می‌گوید "خونه دختر عروسیه، داماد خبر نداره" .

وی همچنین در پاسخ به اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه پست شما در دولت دهم چیست، خاطرنشان کرد: در خدمت دولت دهم هستم و با دولت دهم در حال همکاری می باشم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
تا اينجاش كه براي دولت محصولي پر بركت بوده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر