بازدید 10174

گوساله‌هاي پاكستاني در تهران

کد خبر: ۶۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۶ 09 September 2009
رئيس سازمان دامپزشكي كشور در مورد واردات گوساله‌ از پاكستان براي تأمين گوشت قرمز گفت: اين واردات با نظارت مؤثر سازمان دامپزشكي ورعايت قرنطينه انجام شده است.

مجتبي نوروزي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس، در مورد واردات گوساله از پاكستان و عرضه در تهران گفت: دام‌هاي وارداتي در منطقه قرنطينه سيستان و بلوچستان به مدت 21 روز نگهداري مي‌شود و سپس دام‌ها به شكل رسمي از مبادي قانوني وارد كشور مي‌شود.

وي افزود: دام‌هاي وارداتي كدگذاري، پلاك، واكسن و سم‌پاشي مي‌شود و براي دوره فني تحليل آثار دارويي نگهداري مي‌شود و سپس در يك دوره شش تا 12 ماه پرورش داده مي‌شود.

رئيس سازمان دامپزشكي كشور افزود: گوساله‌ها بعد از طي دوره پرورش، در كشتارگاه استان سيستان و بلوچستان و يا ساير استانها با نظارت كارشناسان دامپزشكي ذبح مي‌شوند.

نوروزي تأكيد كرد: شرايط قرنطينه كامل در مورد گوساله‌هاي وارداتي از مبدأ سيستان و بلوچستان تا مقصد تهران مانند سال گذشته رعايت شده و سپس دام‌ها كشتار مي‌شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
بابا عجب کاریه !!! اینهمه گوساله تو این کشور هست بعد میرند از پاکستان میارند جداً حماقت نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
واقعا وزرات جهاد کشاورزی همه را خسته کرده اخه دیکه چقدر باند بازی ایران با این همه موقیعت پرورش دام در تمام استانهای کشورچرا کاسه گدایی را بسمت اینها دراز میکنه بله حق دارین بالاخره باید عده ای در این میان صاحب نون بشن در باره کشاورزی هم از این بذتر
خدايا چي به سر ما مي آد؟
معلوم نيست چي مي خوريم ، چه هوايي رو تنفس مي كنيم و چه طوري خواهيم مرد ؟
خودت رحم كن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل