بازدید 1876

روابط عمومی هما جواب رئیس را داد

هواپیمایی جمهوری اسلامی تامین یک پرواز ایمن را برای مسافران خود از اهداف اولیه شرکت می داند و در این رابطه حفظ سلامت مسافران را مقدم بر سایر کارها می دانند.
کد خبر: ۶۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۸ 08 September 2009
روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر به دنبال مشکلاتی که برای اعزام تیم تیراندازی با کمان به کره جنوبی پیش آمد، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مهر، در نمابر ارسالی روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر برای گروه ورزشی خبرگزاری مهر آمده است:« بازگشت به درج خبری با عنوان " گزارش مهر از کره / دنبال نتیجه نیستیم/ با شکایت از ایران ایر حق کمانداران را می گیریم" در عناوین خبری روز پنجشنبه مورخ 11/6/88 مطلب ذیل ارسال می گردد.

برای انجام پرواز علاوه بر وجود هواپیما و کادر پرواز، گزارش هوای مسیر پروازی مهمترین فاکتور انجام پرواز است که توسط سازمان هواشناسی اعلام می گردد و خلبان با جمع بندی تمامی این عوامل پرواز می نماید، در روز پرواز بر اساس گزارش موجود، سازمان هواشناسی وجود یک جبهه هوای توفانی را تا ارتفاع 40000 پا در بین مسیر پروازی تهران - سئول گزارش نموده و پیش بینی کرده بود این توفان در شش ساعت آینده از منطقه حرکت نماید.

براساس همین گزارش بلافاصله به مسافران اطلاع داده شد که پرواز بعد از شش ساعت انجام خواهد شد و در این مدت از مسافران پذیرایی (شام) به عمل آمد. طبق رویه پرواز مجددا از هواشناسی هوای مسیر پرواز استعلام شد که اعلام گردید هوا همچنان در منطقه شبه قاره هند حاکم است و تغییر مسیر پروازی با توجه به ترافیک این منطقه امکان پذیر نمی باشد، از این رو به جهت رعایت ایمنی پرواز به مسافران اعلام شد این پرواز باطل می گردد.

در ارتباط با صحبت دبیر فدراسیون مبنی بر اینکه 400 پرواز در همان فرودگاه همان روز در فرودگاه سئول به زمین نشسته قابل ذکر است تمامی این پروازها از مسیرهای مختلف به این فرودگاه انجام شده است و ارتباطی با این مسیر پروازی ندارد. از طرفی براساس گزارش هواشناسی، هوای ادامه مسیر این پرواز در کشورهای چین و کره مساعد بوده ولی مشکل هوای منطقه یاد شده، همچنان به قوت خود باقی بوده است، بنابراین با وجود این شرایط "هما"در چارچوب استانداردهای پرواز عمل نموده و گفته آقای صفایی در مورد تعلل "هما"در انجام ندادن پرواز یا وجود مشکل در هواپیما به هیچ وجه قابل قبول نمی باشد.

از سوی دیگر هواپیمایی جمهوری اسلامی تامین یک پرواز ایمن را برای مسافران خود از اهداف اولیه شرکت می داند و در این رابطه حفظ سلامت مسافران را مقدم بر سایر کارها می دانند.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان