بازدید 39758

توضیحات زاکانی درباره عکس بحث برانگیز وزیر

زاكاني گفت: وزير به محض مطلع شدن از اين قضيه اعتراض كرده و اتاق را ترك مي‌كند. ما معتقديم اين يك سناريوسازي بيش نبود كه قصد داشت به وجهه‌ي جمهوري اسلامي آسيب بزند.
کد خبر: ۶۳۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۵۲ 08 September 2009
نماينده‌ي مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به انتشار عكس مشتركي از زاهدي وزير علوم دولت نهم و وزير علوم رژيم صهيونيستي در يك اجلاس خارجي عنوان كرد كه اين عكس يك سناريوسازي بود.

به گزارش ايسنا، عليرضا زاكاني در حاشيه‌ي جلسه‌ي علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اين‌كه روز گذشته زاهدي طي تماس تلفني در زمينه‌ي انتشار اين عكس توضيحاتي را به وي ارايه كرده است، عنوان كرد: صرف گفته‌ي آقاي زاهدي پس از تصويب طرح دو فوريتي سزامي در مجلس، يونسكو اقدام به برگزاري اجلاسي در اردن كرد كه مجلس اهتمام داشت در اين اجلاس شركت كند.

وي گفت: سفر آقاي زاهدي به اردن در همين راستا بوده، البته پيش از انجام اين سفر به دليل پروتكل‌هايي كه وجود دارد، از كشور برگزاركننده خواسته بود كه نام كشور ايران در كنار رژيم غاصب اسراييل به ترتيب حروف الفبا قرار نگيرد.

اين نماينده‌ي مجلس اضافه كرد: اين موضوع شرط شركت ايران در اين اجلاس بوده است و طرف اردني هم قول داده بود كه اين اتفاق نيفتد، اما در اتاق پذيرايي هنگامي كه هيات ايراني در آنجا حضور داشت، فردي كه نه وزير و نه نماينده‌ي وزارت امور خارجه او را نمي‌شناختند، وارد اتاق شده بود و پس از آنكه پرس و جو مي‌كنند معلوم مي‌شود كه اين فرد وزير علوم رژيم صهيونيستي است.

زاكاني گفت: وزير به محض مطلع شدن از اين قضيه اعتراض كرده و اتاق را ترك مي‌كند. ما معتقديم اين يك سناريوسازي بيش نبود كه قصد داشت به وجهه‌ي جمهوري اسلامي آسيب بزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی