بازدید 1838

ابومسلم گفته‏های ‏قاسمی را کذب دانست

بحث درخواست یک میلیارد تومانی توسط رئیس هیئت مدیره صحت ندارد و اصولا قاسمی توان خرید سهام بیشتر را ندارد بلکه همین مقدار پرداختی نیز پس از تصویب وام وثبت اسناد خریداری شده در مشهد کارسازی شده است و اسناد خرم آباد وی توسط موسسه مالی مورد قبول واقع شده است.
کد خبر: ۶۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۸ 07 September 2009
اعضای هیئت مدیره باشگاه ابومسلم با صدور اطلاعیه ای صحبت های روز یکشنبه حسین قاسمی به عنوان مدیرعامل این باشگاه را تکذیب و غیرواقعی خواندند.

به گزارش مهر، در اطلاعیه اعضای هیئت مدیره باشگاه ابومسلم که برای گروه ورزشی مهر نمابر شده آمده است:

« احترام در پاسخ به درج مصاحبه آقای حسین قاسمی مدیرعامل اسبق موسسه فرهنگی ورزشی ابومسلم اعلام می دارد:

1- بر اساس جلسه فوق العاده هیئت مدیره آقای حسین قاسمی در تاریخ 15/6/88 از مدیر عاملی موسسه عزل گردید و صرفا سهامدار و عضو عادی هیئت مدیره می باشد.

2- اینکه آقای قاسمی عنوان نموده مبلغ چهارمیلیارد تومان هزینه کرده کذب محض می باشد و بر اساس گزارشهای کتبی معاونت مالی باشگاه کل پرداختی وی 1524093900 تومان بوده که با توجه به قرارداد خرید 33 درصد سهام هنوز سیصد میلیون تومان دیگر از اصل قرارداد به آقای بنی اسد بدهکار می باشد.

3- طبق بند قرارداد خرید 33 درصد سهام باشگاه حسین قاسمی متعهد بوده به نسبت سهام خود کلیه بدهیهای باشگاه به اشخاص حقیقی و حقوقی را تقبل نماید که از این بابت هم حدود 900 میلیون تومان به آقای بنی اسد و باشگاه بدهکار می باشد.

4- اظهارات قاسمی در مورد اسپانسر کذب است زیرا اسپانسر محترم موسسه مالی و اعتباری شهر تاکنون مبلغ 500 میلیون تومان به رابط قبلی باشگاه آقای زمان پرداخت کرده که از این مبلغ 430 میلیون تومان توسط زمان به باشگاه پرداخت شده و هزینه گردیده است.

5- بحث درخواست یک میلیارد تومانی توسط رئیس هیئت مدیره صحت ندارد و اصولا قاسمی توان خرید سهام بیشتر را ندارد بلکه همین مقدار پرداختی نیز پس از تصویب وام وثبت اسناد خریداری شده در مشهد کارسازی شده است و اسناد خرم آباد وی توسط موسسه مالی مورد قبول واقع شده است.

جلسه فوق العاده سهامداران اصلی و هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی ابومسلم در تاریخ 15/6/88 رای ساعت 10 صبح با حضور آقایان مصطفی بنی اسد، علی سلطانی، حمیدرضا توسلی و محمد بنی اسد تشکیل گردید و پس از بحث و بررسی پیرامون اظهارات و مصاحبه های سراسر کذب و متعدد، حسین قاسمی که باعث سرخوردگی و ناراحتی شدید جامعه عزیز هواداران ابومسلم و کادر فنی بازیکنان و سهامداران موسسه گردیده مقرر شد تصمیم هیئت مدیره که به اتفاق آرا اتخاذ گردیده مبنی بر عزل آقای حسین قاسمی از سمت مدیر عاملی از روز جاری به ایشان ابلاغ گردد. در این جلسه مقرر شد تا مشخص شدن مدیر عامل جدید امورات به صورت شورایی توسط هیئت مدیره پیگیری و انجام شود.»

این اطلاعیه به امضا مصطفی بنی اسد، حمیدرضا توسلی ، علی سلطانی و محمد بنی اسد رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار