بازدید 1236

ششمين عنوان قهرماني روسي رقم خورد

پس از اين موتورسوار ايتاليايي هم تيمي او خورخه لورنزو اسپانيايي با 2 ثانيه و 416هزارم ثانيه دوم شد تا همچنان در رده دوم برترين موتورسواران جهان قرار داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۱ 07 September 2009
سيزدهمين مرحله از رقابت‌هاي موتورسواري قهرماني جهان در كلاس موتو جي‌پي با ششمين عنوان قهرماني والنتينو روسي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، اين موتورسوار ايتاليايي عضو تيم ياماها موفق شد در پيست ميزانو با كسب زمان 44 دقيقه و 32ثانيه و 882هزارم ثانيه سريع تر از ساير موتورسواران از خط پايان بگذرد تا ششمين عنوان قهرماني فصل خود را اين بار در سن مارينو بدست آورد.

عضو تيم ياماها پيش از در مسابقات اسپانيا، كاتالونيا، هلند، آلمان و جمهوري چك توانسته بود عنوان قهرماني را از آن خود كند.

قهرماني روسي در شرايطي رقم خورد كه اين موتورسوار در مسابقات اينديانا پليس كه هفته گذشته برگزار شده بود،عملكرد بسيار ضعيفي داشت و حتي نتوانسته بود از خط پايان عبور كند.

پس از اين موتورسوار ايتاليايي هم تيمي او خورخه لورنزو اسپانيايي با 2 ثانيه و 416هزارم ثانيه دوم شد تا همچنان در رده دوم برترين موتورسواران جهان قرار داشته باشد.

دني پدروسا ديگر موتورسوار اسپانيايي عضو تيم هوندا نيز با 12 ثانيه و 400هزارم ثانيه در جايگاه سوم قرار گرفت تا با كسب 157 امتياز به رده سوم برترين موتورسواران كلاس موتو جي‌پي صعود كند.

*جدول موتورسواران برتر در پايان 13 مرحله برگزار شده به شرح زير است:
1-والنتينو روسي، ياماها، 237 امتياز
2-خورخه لورنزو، ياماها، 207 امتياز
3-دني پدروسا، هوندا، 157 امتياز
4-كيسي استونر، دوكاتي، 150 امتياز
5-آندره دوويزيوسو، هوندا، 133 امتياز
چهاردهمين مرحله مسابقات موتورسواري قهرماني جهان در پرتغال برگزار خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان