بازدید 5312

دپو سوخت قاچاق لو رفت

کد خبر: ۶۳۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 10 October 2016
فرمانده انتظامي استان سمنان از کشف ۴۷ هزار ليتر گازوئيل خارج از شبکه در شهرك صنعتي گرمسار و دستگيري دو قاچاقچي سوخت خبر داد.
 
به گزارش آرمان، سردار روح الامين قاسمي در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در راستاي تشديد مبارزه با قاچاق کالا در محورهاي مواصلاتي استان، ماموران پليس آگاهي گرمسار با انجام کار اطلاعاتي و تخصصي از فعاليت دو قاچاقچي سوخت در شهرک صنعتي اين شهرستان با خبر شدند.وي افزود: در بررسي دقيق موضوع مشخص شد، متهمان اقدام به دپوي سوخت در دو واحد توليدي مجزا کرده اند.
 
قاسمي به هماهنگي‌هاي لازم قضائي و طرح ريزي عمليات انتظامي اشاره کرد و گفت: تيم‌هايي از پليس آگاهي و ماموران انتظامي در بازديد از اين دو كارخانه، ۴۷ هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف کردند.
 
اين مسئول انتظامي با اشاره به دستگيري دو متهم ۳۵ و ۴۵ ساله در اين عمليات، افزود: پرونده قضائي این متهمان تكميل و براي سير مراحل قانوني به دادسرا ارسال شد.
 
فرمانده انتظامي استان سمنان با بيان اينکه قاچاق از عوامل مهمي است که ضربه‌هاي جبران ناپذيري به اقتصاد كشور وارد مي‌كند، گفت: نيروي انتظامي با اقتدار با قاچاقچيان و متخلفان در اين حوزه برخورد خواهد كرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر