بازدید 1364
شعباني خبر داد:

ملي‌پوشان خواستار اردوهای زيارتی

برخلاف آنچه تصور مي‌شود، در نظرسنجي كه صورت گرفت، تمام بازيكنان اعلام كرده‌اند علاقه‌مند سفرهاي زيارتي هستند. آنها خواندن دعا و زيارات را موثر و نتيجه‌بخش دانستند. بستر مهيا است و بايد مسائل فرهنگي تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۶۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۰ 07 September 2009
رئيس كميته فرهنگي كميته ملي المپيك گفت: برخلاف آنچه تصور مي‌شود، ورزشكاران خواستار سفرهاي زيارتي هستند.

غلامحسين شعباني در گفت‌وگو با فارس، درباره فعاليت‌هاي كميته فرهنگي اظهار داشت: از زماني كه شروع به كار كرديم، تلاشمان بر اين بود كه با برنامه‌ريزي، فعاليت‌هاي اين كميته را افزايش دهيم و فقط معطوف به برگزاري مراسم نباشد. در همين راستا جلساتي را با مربيان و بازيكنان تيم‌هاي مختلف برگزار كرديم و نظرات آنها را جويا شديم.

وي ادامه داد: كارهاي فرهنگي كه انجام مي‌شود، به صورت مقطعي بوده و بايد اين فعاليت‌ها را مستمر انجام داد. كار فرهنگي نياز به ابزار و وسايل دارد كه بايد مهيا شود. بايد ضمن انجام مقدمات، مسائل را پيگيري كرد و به صورت مستمر ادامه داد.

رئيس كميته فرهنگي كميته ملي المپيك در مورد برنامه‌ريزي اين كميته، عنوان كرد: برنامه‌ها مبني بر المپيك لندن و بازي‌هاي آسيايي گوانجو است و بايد از اكنون سرمايه‌گذاري روي تيم‌هاي بزرگسالان، جوانان و نوجوانان انجام داد.

وي خاطر نشان ساخت: امكانات كنوني به صورت گسسته است و بايد آنها را به صورت متمركز جمع‌آوري كرد؛ البته هزينه زيادي خواهد داشت. كارهاي فرهنگي به صورت مقطعي انجام مي‌شود، بدون اينكه بدانيم هدف از برگزاري آن نمايشگاه يا مجموعه چيست. آيا كساني كه فيلم ورزشي ساخته‌اند، دغدغه ورزشي دارند؟ چرا ورزشكار نمايشگاه عكس و فيلم برپا نكند؟ بايد ورزشكاران و قهرمانان را آموزش داد تا خود آنها نمايشگا‌‌ه بر پا كنند.

شعباني عنوان كرد: برخلاف آنچه تصور مي‌شود، در نظرسنجي كه صورت گرفت، تمام بازيكنان اعلام كرده‌اند علاقه‌مند سفرهاي زيارتي هستند. آنها خواندن دعا و زيارات را موثر و نتيجه‌بخش دانستند. بستر مهيا است و بايد مسائل فرهنگي تداوم داشته باشد.

وي در مورد موزه جمع‌آوري مدال‌هاي قهرمانان ايران در كميته ملي المپيك، گفت: كميته فرهنگي فعلاً در كارهاي ابتدايي موزه دخالت ندارد. پس از انجام مقدمات، در مورد مسائل فرهنگي موزه نيز اقدام خواهيم كرد. موزه بايد رنگ و بوي فرهنگ ايراني داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس