بازدید 1496
سرپرست مس:

سه بازيكن مشكل اصلي مس است

غيبت سه بازيكن اصلي ما در اين ديدار يكي از مشكلاتي است كه با آن مواجه هستيم. اميدوارم كادرفني نفرات خوبي را به عنوان جايگزين در اين ديدار به ميدان بفرستد.
کد خبر: ۶۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۰۲ 06 September 2009
سرپرست تيم فوتبال مس كرمان گفت: اميدواريم بتوانيم با كسب سه امتياز در ديدار برابر صباي قم مس را به طور كامل از شرايط كنوني خارج كنيم.

ايرج كهندل در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: صبا تيم خوبي است كه داراي كادرفني كارداني است، اما مس در فصل گذشته نشان داده كه توانايي شكست اين تيم را در ديدارهاي خارج از كرمان داشته است.

كهندل با اشاره به غيبت سامره، حسين خاني و منيعي گفت: غيبت سه بازيكن اصلي ما در اين ديدار يكي از مشكلاتي است كه با آن مواجه هستيم. اميدوارم كادرفني نفرات خوبي را به عنوان جايگزين در اين ديدار به ميدان بفرستد.

سرپرست تيم فوتبال صنعت مس كرمان درخصوص بازگشت يكي از نفرات باشگاه كه به حاشيه‌سازي براي كادرفني متهم شده است گفت: درخصوص مسايلي كه به من ارتباطي ندارد حرفي نمي‌زنم، در اين خصوص از مدير باشگاه سوال كنيد.

اعضاي تيم فوتبال مس كرمان يكشنبه كرمان را به مقصد تهران ترك كرد و بلافاصله از فرودگاه مهرآباد با يك دستگاه اتوبوس به قم مي‌رود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی