بازدید 29391
۸

صفحه اینستاگرام سحر قریشی هک شد!

کد خبر: ۶۲۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 07 October 2016
سعودی ها صفحه اینستاگرام سحر قریشی بازیگر ایرانی را هک کردند و عکس شاه عربستان را به جای عکس سحر قریشی گذاشتند.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸
جالبه چطوری خودشان را ارتقاء میدهند و میچسبانند به وهابیتی خبیثی که متاسفانه با دنیا معامله میکند و فقط مانده بوده سحر خانوم قریشی !!؟؟ چرا ما هر معضلی برایمان حادث شد به بیراهه خودمان . خودمان را سوق میدهیم !! حالا خوبه موضوع هک را احمدی نژادی نکردند !! باید ساخت و ساز و زیر بنای تفکرات خود را شدیدا ترمیم کنیم و بازیچه این داستانها نشویم و نفس بدکاره و خائن را در حلقومش بند بیاوریم !! البته با فکر صحیح ! عجب داستانی مد شده که من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود !!؟؟کاربلد کارکشتهنیستیم همه تقصیر ها افتاد گردن دولت قبل و این شد حال و روزمان !! و محمود را تاریخی کردیم !! حالا هم بااین بازیچه ؟؟ دارند زیر جلی کار و خدعه خودشان را میکنند ؟؟ ما باید غصه سحر قریشی را بخوریم !! خوب برود این اینستاگرامش را خاموش کند !! اگر چنین کند ؟؟ یقین نخواهد مرد !!!
پاسخ ها
کمال التخس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
من این ناشناس رو میشناسم، عمه منه، من یه عمه دارم که کلا معلوم نیست با چی موافقه ولی معلومه که با همه چی مخالفه، سلام عمه چون خوبی؟
کمال التخس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
خدایی حالا میفهمم چرا بعضی فیلم سازها با یه فیلم بی سر و ته معروف میشن و جایزه میگیرن، من که عمه ام رو می شناسم، میفهمم که معلوم نیست چی میگه ولی اینایی که مثبت و منفی بهش میدن، به چیا مثبت یا منفی میدن؟
با این IQ که سحر قریشی داره احتمالا رمزش 1234 بوده
که چی ؟
البته من یه دوستی دارم که تو کار هک هست و بهش گفتم بیا صفحه فرمانروای عربستان رو هم کنیم و عکس یه آدم بد نام رو بذاریم کنار عکسش، ولی اون گفت برو دنبال مامانت و بیخیال شو، همین که عادل جوجو با این بابا عکس داره بزرگترین رسوایی دنیاس.
تابناک جووون شان خودت و با این خبرهای زرد آوردی پایین. حالا این سحر قریشی چکاره است ایرانی یا عربستانی، نسبتی با اهل قریش عربستان دار.
فامیلش هم که قریشی بوده و رمزش هم که در حد توان و تخصص روستانشینان جنوب خلیج فارس، اینا فکر کردن که این صفحه مال عربها بوده و ما هک کردیم و به حساب خودشون اومدن درستش کردن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر