بازدید 30720

وقفه در جلسه مراسم تودیع و معارفه وزارت کار

کد خبر: ۶۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۸ 06 September 2009
اين فرد که كت و شلواري سفيد رنگ بر تن داشته گفته مي‌شود يك مخترع و دانشگاهي است، وی شيشه عطري را در زمان سخنراني وزير پيشين كار با حركات خنده آور بر روي خود ‌ريخته است ...


به
گزارش "جهانهمزمان با برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزیر کار و امور اجتماعی، يك فرد ناشناس با حضور بر روي سن در زمان سخنراني "محمد جهرمي" به حركات عجیب و غریب پرداخت.


اين فرد ناشناس كه مشخص نيست چگونه توانسته بود در مراسم توديع و معارفه شركت كند، با انجام حركاتی موجب خنده حضار شد. اين فرد که كت و شلواري سفيد رنگ بر تن داشته گفته ميشود يك مخترع و دانشگاهي است، وی شيشه عطري را در زمان سخنراني وزير پيشين كار با حركات خنده آور بر روي خودريخته است.

ماموران حراست وزارت کار برای بازداشتن اين فرد از انجام اين حركات غیرعادی وارد عمل شدند که اين مسأله با تذكر "جهرمي" روبه رو شد. وزير كار دولت نهم از كارمندان حراست خواست تا كاري به اين فرد نداشته باشند و علت حضور وي را جويا شد

فرد مذکور هرگونه پاسخگویی را به  بعد از سخنراني "جهرمي" موکول کرد. همین امر باعث شد جهرمی سخنرانی خود را خلاصه کند تا فرد مذکور به بیان مطالب خود بپردازد که با مخالفت ماموران حراست مواجه شد و وي را از صحنه بيرون بردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
منکه نفهمیدم چی شد. خودتون فهمیدی؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار