کد خبر: ۶۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۲ 05 September 2009
پيرو انتشار مطلبي با عنوان «ايرانسل و تبليغ يکي بگير و 2 تا ببر» در سايت «تابناك» روابط عمومي شركت ايرانسل در توضيحي نوشت:

براي دريافت سيم کارت هديه تکميل مراحل زير الزامي است:
1- تکميل ثبت نام
2- ارسال مدارک به ايرانسل
3- برقراري نخستين تماس
4- ارسال پيام کوتاه بدون متن به 2112 و بعد 2115

مشترک براي اينکه حائز شرايط دريافت سيم‌کارت هديه شود، در فاصله زماني اعلام شده کافي است پس از تکـميل ثبت نام و ارسـال مـدارک (کپي شناسنامه يا کارت ملي، با درج شماره ايرانسل روي آن) به ايرانسل، نخستين تماس را از سيم کارت خريداري شـده برقرار نمايد. همچـنين مي‌بايست در همين فاصـله ابتدا يک پيام کوتاه بدون متن از خط ايرانسل به 2112 ارسال شود. به اين ترتيب، کد پستي اي که در سيستم ايرانسل براي پرونده مشترک ثبت شده است، براي وي از طريق پيام کوتاه ارسال مي‌شود.

اين کد مي‌بايست حتماً کنترل شود تا با کد پستي 10 رقمي که در قبوض تلفن، آب، برق يا گاز مشترک درج مي‌شود، يکسان باشد، زيرا اين کد نشان دهنده آدرس محـلي است که سيم کارت هديه به آن ارسال خواهـد شـد. بنابراين، در صورتي که کد پستي صـحيح بود، براي تاييد آن مي‌بايست، يک پيام کوتاه بدون متن ديگر از خط ايرانسل به 2115 ارسال شود؛ به اين شکل، کد پستي محلي را که بايد سيم کارت هديه به آن ارسال شود، به ايرانسل اعلام و تائيد نهائي ميشود. در صورتي که کد دريافتي صحيح نبود، لازم است سريعاً به محل خريداري سيم کارت مراجعه کرده و کد پستي را تصحيح و مراحل ذکر شده دوباره تکرار شود.

شايان ذکر است در صورتي که حداکثر تا 30 روز پس از ثبت نام سيم کارت خريداري شده، نخستين تماس از سيم کارت هديه برقرار نشود، اين سيم کارت باطل مي‌شود. سيم کارت هديه داراي 2 هزار ريال اعتبار اوليه (شامل 3 درصد ماليات بر ارزش افزوده) است.

همچنين مرکز تماس ايرانسل به شماره 140 (براي تماس از سيم کارت ايرانسل) و 09351400000 (براي تماس از ساير خطوط) براي مشترکين سيم کارت‌هاي دائمي و 130 (براي تماس از سيم کارت ايرانسل) و 09351300000 (براي تماس از ساير خطوط) در تمام طول شبانه روز و کل هفته آماده پاسخگويي به سوالات و مشکلات احتمالي مشترکين محترم مي‌باشد.
اشتراک گذاری
خبرهای مرتبط
روی خط سایت ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
من چندبار این کار را کرده ام و تمام مراحل ف.ق را اعلام نموده ام اما سیم کارت هدیه پس از 2 ماه هنوز ارسال نشده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
خوب برای کیفیت پایین خطوط ایرانسل چه جوابی داره ؟
- گوشی مشترک خراب است.
- مشترک هنوز ثبت نام نکرده است.
- محل قرار گرفتن مشترک در محدوده آنتن دهی نمی باشد.
در ضمن ارسال هر پیام کوتاه به مرکز هزینه دارد و هزینه دریافت پاسخ از مرکز را نیز مشترک می پردازد.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
با سلام
مگر ايرانسل پاسخ هم مي دهد؟
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
همش دروغه
برادر من الان نزدیک به 6 ماهه تمام این کارهایی که گفته شده انجام داده ، ولی هنوز از سیم کارت هدیه خبری نیست!!!!!!

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
من هم همينطور چندين بار اين كار را كردم هيچكدام پاسخ گو نيستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
من چند وقت پیش سیم کارت ایرانسل خریداری نمودم و خوده نمایندگی ایرانسل تمام موارد بالا که توضیح داده شده است را انجام داد ولی سیم کارت هدیه به ادرس ما نیامد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
بهتره بگن یکی بگیر یکی ببر
چون هدیه دومی در کار نیست.فقط یه اس ام اس میفرستن که سیمکارت شما تا فلان تاریخ در صورت عدم برقراری
ارتباط میسوزد به اداره پست که مراجعه
میکنی میگن چیزی بدست ما نرسیده!!!
البته هدیه اولی رو دریافت کردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
واسه من که چند بار ایرانسل گرفتم . . . هر بار هدیه اومده!
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
من 10 بار فاكس و پست الكترونيكي كردم ولي جواب نميايد؟ آيا فرستادن كد پستي 10 رقمي از طرف ايرانسل هم به عهده مشتري است ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
سلام بنده نیز اس ام اس مربوطه برای دریافت سیم کارت دوم را چند روز پس از اتمام مهلت دریافت نمودم و وموفق به دریافت نشدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
صدبار این کار را کردیم ولی مشخص است که ایرانسل الکی می گوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
اما من 17 روز پیش این کار رو انجام دادم و دیروز سیم کارت هدیه درب منزل تحویل بنده داده شد( راستش خودم هم تعجب کردم از ایرانسل بعید بود!!!)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
من برخلاف دوست قبلی تاکنون دوبار با خرید سیم کارت ایرانسل در فاصله زمانی یک یا یک ونیم ماه بعد از خرید سیم کارت هدیه را هم دریافت کرده ام.
تنها کاری هم که انجام دادم تکمیل ثبت نام و ارسال کد پستی ده رقمی بوده و بدون هیچ مشکلی هدیه را دریافت نمودم.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
حداقل ای ول به مرامش که جواب نامه ها رو میده
ما که به هر جا نامه میدم جوابی نمی گیریم....
مگه این ایرانسل و بانک های خصوصی که همه ایمیل های ما رو جواب دادن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
من هم تمامی فرمها را فرستادم و حتی دو بار فرستادم ولی هر بار گفتند نرسیده است!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
همش خالی بندی هستش منم تموم این کار هارو کردم ولی سیم کارت جایزه ای ندیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۶/۱۴
ما يك سيم كارت از امور مشتركين خيابان احسان در منطقه تهرانپارس خريديم و تمام مدارك را كهمل و اقدامات لازم را انجام داديم ولي تنها پياميكه گرفتيم اين بود كه "به شما سيم كارت دوم تعلق نمي‌گيرد!"
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر: