بازدید 1985
شريفي خبر داد:

بررسي بخشش نيكبخت و عمران‌زاده

پس از صدور راي محروميت تيم تراكتورسازي تبريز از حضور تماشاگران در يك ديدار خانگي روز پنج شنبه ناصر شفق، مديرعامل اين باشگاه در تماسي با من اظهار داشت كه ناظر بازي گزارش ناروا به كميته انضباطي داده و دلايلي دارد كه گزارش ناظر بازي مقرون به صحت نيست لذا جلسه‌اي براي رسيدگي به اين مساله برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۶۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۶ 05 September 2009
رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: از اين پس ملي‌پوشان متخلف با جرايم سختي مواجه خواهند شد.

مجتبي شريفي در گفت‌وگو با ايسنا، در خصوص بروز برخي رفتارهاي ناخوشايند در بازي‌هاي تيم ملي افزود: آيين‌نامه جديدي كه كميته انضباطي تدوين كرده در بحث تخلفات حرفه‌اي اين مساله را حل كرده است؛ از اين پس در صورتي كه بازيكن ملي‌پوش و يا بازيكن باشگاهي كه در جام باشگاه‌هاي آسيا بازي مي‌كند مرتكب تخلف شود به دليل اين كه جايگاه و شان ورزش كشور را ناديده گرفته است، مشمول جرايم سخت و محروميت‌هاي كلي خواهد شد.

وي با بيان اينكه پس از تصويب آيين‌نامه كميته انضباطي نسبت به بخشش و يا كاهش محروميت عليرضا نيكبخت واحدي و حنيف عمران‌زاده تصميم‌گيري خواهيم كرد، اظهار داشت: اين دو بازيكن نامه‌هاي متعددي در اين زمينه نوشته‌اند؛ آيين‌نامه كميته انضباطي هفته آينده به تصويب مي‌رسد كه پس از آن پرونده اين دو بازيكن را در دستور كار قرار خواهيم داد و نسبت به كاهش محروميت آن‌ها تصميم‌گيري خواهيم كرد.

وي همچنين از برگزاري جلسه رسيدگي به محروميت تماشاگران تيم فوتبال تراكتورسازي تبريز خبر داد و گفت: پس از صدور راي محروميت تيم تراكتورسازي تبريز از حضور تماشاگران در يك ديدار خانگي روز پنج شنبه ناصر شفق، مديرعامل اين باشگاه در تماسي با من اظهار داشت كه ناظر بازي گزارش ناروا به كميته انضباطي داده و دلايلي دارد كه گزارش ناظر بازي مقرون به صحت نيست لذا جلسه‌اي براي رسيدگي به اين مساله برگزار مي‌شود.

رييس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال تيم فوتسال علم و ادب مشهد را مصداق كم نظير فرهنگ در ورزش دانست و افزود: جو سالن در بازي‌هاي علم و ادب بسيار عالي است و جاي تحسين و تشكر دارد؛ دوست داريم با بكارگيري زيرساخت‌هاي به كار رفته در اين باشگاه در همه نقاط كشور از بروز اين همه خشونت‌ در سكوها جلوگيري كنيم.

وي خاطرنشان كرد: جريمه جنبه تنبيهي دارد؛ در واقع وقتي نتوانيم رفتارها را اصلاح كنيم سعي مي‌كنيم با رويكرد جريمه حداقل مانع خشونت شويم در حالي كه اگر پشتوانه‌هاي رفتاري صحيح در ميادين ورزشي و سكوها متبلور شود، به طور قطع نيازي به بكارگيري جريمه نيست كه البته اين مساله مقداري وضع فدراسيون را بد مي‌كند.

شريفي همچنين از پاداش 5 ميليوني به تيم‌هاي برگزيده اخلاق خبر داد و تصريح كرد: براي هر تيمي كه به عنوان تيم اخلاق تشويق شود مبلغ 4 تا 5 ميليون تومان پاداش در نظر گرفته‌ايم؛ البته ابتدا بايد پيگير مطالبات مربيان و بازيكنان باشيم و پس از آن به اين مساله بپردازيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار