بازدید 1494

رحمتي: دوست دارند مصدوم باشم

وارد این ماجرا نمی شوم اما به موقع همه چیز را خواهم گفت. خوشبختانه با گذشت چهار هفته از مسابقات ليگ برتر نتايج قابل قبولي را كسب كرده‌ايم و مطمئن باشيد در هفته‌هاي آينده بهتر هم خواهيم شد، تازه شروع كار است. هدف من حضور پرقدرت در مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا است.
کد خبر: ۶۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۲ 05 September 2009
هافبك تيم فوتبال استقلال تهران در خصوص خبر مصدوميت خود گفت: من در هفته گذشته يك روز به دليل خستگي دور زمين دويدم و تمرين نكردم اما بعد از آن در بسياري از رسانه‌ها عنوان شد كه فلانی مصدوم است، در حالي كه به هيچ وجه اين‌طور نيست.

كيانوش رحمتي در گفت‌وگو با ايلنا، ضمن بيان مطلب فوق افزود: هفته گذشته براي ديدن خانواده‌ام به شمال رفتم و پس از بازگشت به دليل خستگي راه با كسب اجازه از مربيان به جاي شركت در تمرينات گروهي آرام دور زمين دويدم تا ريكاوري لازم انجام داده باشم و بعد از آن در تمرينات گروهي شركت کردم اما بعد از آن برخي‌ها دست به حاشيه‌سازي زدند و عنوان کردند که من مصدوم هستم، گويا برخي‌ها دوست دارند من مصدوم باشم.

وی در پاسخ به این سوال که منظور از برخی ها چه کسانی هستند و آیا منظور شما از برخی ها هم تیمی ها می باشند یا دیگران گفت: حالا وارد این ماجرا نمی شوم اما به موقع همه چیز را خواهم گفت.
وي ادامه داد: خوشبختانه با گذشت چهار هفته از مسابقات ليگ برتر نتايج قابل قبولي را كسب كرده‌ايم و مطمئن باشيد در هفته‌هاي آينده بهتر هم خواهيم شد تازه شروع كار است. هدف من حضور پرقدرت در مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا است.

هافبك تيم استقلال تهران با اشاره به ديدار اين تيم مقابل سايپا كرج گفت: خود من براي حضور در اين مسابقه انگيزه زيادي دارم، چرا كه سايپا تيم سابق من است. ضمن احترامي كه به اين تيم قائل هستم تلاش مي‌كنم بهترين عملكردم را مقابل اين تيم ارائه كنم، چرا كه الان پيراهن تيم استقلال تهران را بر تن كرده ام و به عنوان يك بازيكن حرفه‌اي به اين تيم تعهد دارم.

رحمتي گفت: براي تيم استقلال كه داعيه قهرماني دارد، مهم نيست مقابل چه تيمي قرار مي‌گيرد. ما فقط به پيروزي فكر مي‌كنيم و البته تمامي تيم‌ها قابل احترام هستند و تيم سايپا هم از كادر فني و بازيكنان خوبي بهره مي‌برد. اما چاره‌اي جز پيروزي مقابل اين تيم نداريم.

دیدار تیم های استقلال و سایپا از هفته پنجم لیگ برتر ساعت 30/22 روز دوشنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها