بازدید 1595

منصوريان: به جاي هواداران شرمنده شدم

اگر ايران را زيرو رو کنيم پر افتخار تر از پورحيدري که سابقه قهرماني و نايب قهرماني در جام باشگاه هاي آسيا و 45 سال تجربه را در کف دست گذاشته و راهي همدان شده را نخواهيم يافت. همچنين مديري کارآمد تر از اوليايي که سرمنشآ خدمات ارزنده اي به ورزش ايران و همدان است را نمي توانيم ببينيم.
کد خبر: ۶۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۰ 05 September 2009
سرمربي تيم فوتبال همدان گفت : باختي که با برد عوض شد ، رفتار غير حرفه اي هواداران را به خودشان ثابت کرد.

به گزارش برنا، عليرضا منصوريان در پايان ديدار تيم هاي پاس و استقلال اهواز درجمع خبرنگاران بشدت از هواداران پاس همدان گله کرد و اظهار داشت: معرفي شهر پاس در جمع شهر هايي چون اصفهان، شيراز، مشهد، آبادان و ساير شهر هاي فوتبالي از سوي مسئولين AFC بعنوان مهد فوتبال ايران بدون شک تنها بدليل حضور تيم پاس در اين شهر و امکاناتي که همراه خود آورده بود ، انجام گرفت و اين در حالي است که همه مي دانيم حضور پاس در همدان تنها با تلاش هاي بي وقفه اوليايي و مربي کار آمد و بزرگي چون پورحيدري امکان پذيرشده است.

وي ادامه داد: چگونه هواداران فوتبال در همدان عجولانه اين همه خدمت را ناديده گرفتند و بدون تحمل تا پايان بازي فريب عده کمي تماشاگر نما را خورده و شروع به شعار دادن کردند. اگر ايران را زيرو رو کنيم پر افتخار تر از پورحيدري که سابقه قهرماني و نايب قهرماني در جام باشگاه هاي آسيا و 45 سال تجربه را در کف دست گذاشته و راهي همدان شده را نخواهيم يافت. همچنين مديري کارآمد تر از اوليايي که سرمنشآ خدمات ارزنده اي به ورزش ايران و همدان است را نمي توانيم ببينيم.

وي تصريح کرد: به جای هواداران شرمنده ام و اميدوارم باختي که با برد عوض شد ضمن تغيير ذهنيت برخي هواداران تجربه خوبي براي آنان در بازيهاي بعدي باشد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل