بازدید 4195
۲
در ورزشگاه دستگردي اتفاق افتاد؛

اشتباه استيل‌آذيني‌ها و فرار علي كريمي از رويارويي با استقلالي‌ها

وقتي صمد مرفاوي سرمربي استقلال متوجه شد كه بازيكنان استيل‌آذين براي تمرين زودتر از ساعت مقرر به ورزشگاه دستگردي آمده‌اند به مسئولان تيمش اعلام كرد كه تا ساعت 19 تمرينات تيم استقلال ادامه خواهد داشت پس از اين صحبت مرفاوي و اطلاع مسئولان استيل‌آذين از اين موضوع بازيكنان اين تيم در يكي از سالن‌هاي مجموعه دستگردي به تماشاي فيلم بازيهاي گذشته خود پرداختند تا تمرين تيم استقلال به پايان برسد و آنها براي ورود به زمين مجوز بگيرند.
کد خبر: ۶۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۵ 04 September 2009
تمرين فوتبال استقلال تهران عصر امروز در ورزشگاه دستگردي پيگيري شد.

به گزارش فارس، تمرين تيم فوتبال استقلال تهران در حالي از ساعت 17.30 دقيقه در ورزشگاه دستگردي پيگيري شد كه ملي‌پوشان اين تيم به دليل سفر به ازبكستان غايب بودند.

* راينركرافت مربي بدنساز و آلماني استقلال پس از حضور 4 روزه در كشورش در تمرين استقلال حضور پيدا كرد و كارهاي كششي را با آنها انجام داد.

* بهزاد غلام‌پور مربي دروازه‌بانان استقلال نيز با محمد محمدي و فريدون رضايي دروازه‌بان تيم جوانان كارهاي اختصاصي انجام داد.

* حدود 50 نفر از هواداران تيم استقلال از تمرين امروز اين تيم ديدن كردند.

* مرحله بعدي تمرين آقاوسط در گروه‌هاي 3 و 4 نفره بود كه بازيكنان زير نظر كرافت و روته‌مولر اين آيتم را انجام دادند.

* اميرحسين صادقي مدافع تيم استقلال در اواسط تمرين دچار مصدوميت شد و نتوانست به كار گروهي ادامه دهد.

* در حالي كه حدود 50 دقيقه از تمرين تيم استقلال گذشته بود عليرضا مرزبان مربي و علي كريمي كاپيتان تيم استيل‌آذين در ورزشگاه دستگردي حضور پيدا كردند.

مربي تيم استيل‌آذين اعلام كرد كه تمرين امروز اين تيم از ساعت 19 در اين ورزشگاه برگزار مي‌شود اما تيم استقلال نيز برنامه‌هاي تاكتيكي خود را تا ساعت 20 امشب برنامه‌ريزي كرده است.

اين تداخل باعث شد علي كريمي و مرزبان و تعدادي از بازيكنان استيل‌آذين در محل تمرين حاضر شده و پس از مشاهده بازيكنان تيم استقلال در زمين چمن متعجب شوند.

نكته جالب اينجا بود كه علي كريمي به محض مشاهده بازيكنان استقلال كه قصد ورود به رختكن را داشتند محوطه ورزشگاه را ترك كرد تا با بازيكنان روبرو نشود.

* وقتي صمد مرفاوي سرمربي استقلال متوجه شد كه بازيكنان استيل‌آذين براي تمرين زودتر از ساعت مقرر به ورزشگاه دستگردي آمده‌اند به مسئولان تيمش اعلام كرد كه تا ساعت 19 تمرينات تيم استقلال ادامه خواهد داشت پس از اين صحبت مرفاوي و اطلاع مسئولان استيل‌آذين از اين موضوع بازيكنان اين تيم در يكي از سالن‌هاي مجموعه دستگردي به تماشاي فيلم بازيهاي گذشته خود پرداختند تا تمرين تيم استقلال به پايان برسد و آنها براي ورود به زمين مجوز بگيرند.

* مرحله بعدي تمرين تيم استقلال فوتبال پرفشار بود كه بازيكنان در 2 گروه به آن پرداختند.

*‌ قرار است تمرين تيم فوتبال استقلال تهران فردا از ساعت 21.30 در ورزشگاه دستگردي و زير نور برگزار شود.

* تيم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه هفته آينده در ورزشگاه آزادي به مساف سايپاي كرج خواهد رفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار