بازدید 2208

منچستریونایتد در آستانه محرومیت

ما این کار را انجام می‌دهیم تا جوانان ما به تیم اصلی راه یابند، نه این که به تیم‌های دیگر بروند. اگر بازیکنان در 16 سالگی آکادمی را ترک کنند چرا باید دست به پرورش بازیکنان جدید بزنیم؟ محرومیت چلسی پیام روشنی از سوی فیفا برای محافظت از آکادمی‌های جوانان است.
کد خبر: ۶۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۲ 04 September 2009
تنها چند ساعت پس از آن که فیفا اعلام کرد چلسی به دلیل خرید غیرقانونی گائل کاکوتا از لانس تا سال 2011 حق خرید هیچ بازیکنی را نخواهد داشت، انتقال پال پوگبا از لوهاور به منچستر یونایتد مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

باشگاه لوهاور در بیانیه‌ای اعلام کرده: «یونایتد مبالغ بسیار زیادی را به والدین پوگبا پیشنهاد داد تا انتقال پسرشان را قطعی سازد. آنها این پسر 16 ساله را به این ترتیب خریداری کردند.»

یونایتد اعلام کرده در آن هنگام پوگبا قراردادی با لوهاور نداشت اما این باشگاه که در دسته دو فرانسه بازی می‌کند نظر دیگری دارد.

آلن بلسور، مدیر این باشگاه گفته است: «قصد پی‌گیری این پرونده را زیر نظر فیفا داریم. ماجرا بسیار جدی است. به نظرم پیروز خواهیم شد و این بیش از همه به سود فوتبال است. هر سال 5 میلیون یورو در آکادمی جوانان هزینه می‌کنیم که سرمایه‌گذاری هنگفتی برای ما به شمار می‌رود. ما این کار را انجام می‌دهیم تا جوانان ما به تیم اصلی راه یابند، نه این که به تیم‌های دیگر بروند. اگر بازیکنان در 16 سالگی آکادمی را ترک کنند چرا باید دست به پرورش بازیکنان جدید بزنیم؟ محرومیت چلسی پیام روشنی از سوی فیفا برای محافظت از آکادمی‌های جوانان است.»

سخنگوی یونایتد نیز گفته: «این حرف‌ها مطلقا بی‌معنی است و تمام کارهایمان را در چارچوب قوانین فیفا انجام داده‌ایم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار