بازدید 1787
۲

كرانچار: با قدرت كامل به امارات نرفتيم!

من اصلا سفير كرواسي را در ايران نديده‌ام كه بخواهم ناراحتي خودم را به او اعلام كنم. اگر مشكلي بود صددرصد با انصاري فرد در ميان مي‌گذاشتم. خوشبختانه براي من در پرسپوليس هيچكس تعيين تكليف نمي‌كند و من نفر اول تيم هستم. دستيارانم نيز تا جايي كه توانستند به من كمك كردند.
کد خبر: ۶۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۸ 04 September 2009
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مي‌خواهيم با ارائه يك بازي خوب ذوب‌آهن را در خانه‌اش شكست دهيم.

زلاتكو كرانچار در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حضور پرسپوليس در تورنمنت چهار جانبه امارات تصريح كرد: ‌با وجود اين كه شايسته قهرماني بوديم نتوانستيم به خواسته خود برسيم اما من راضي هستم چون بازيكنان تا حد امكان حرفه‌اي بودند و در 5 روز 3 بازي انجام دادند.

وي افزود: شرايط جوي بسيار سخت بود. من به بازيكناني فرصت دادم كه در ليگ كمتر خودشان را نشان مي‌دهند و متوجه شدم كه معيار اين بازيكنان با توجه به آماده‌سازي خود تا چه حد است.
كرانچار خاطرنشان كرد: اين اردو براي ما خوب بود چرا كه فرصت را براي تمام بازيكنان آماده كردم اما شرايط جوي و فشار هوا و داوري بد در ديدار برابر النصر بازيكنان ما را اذيت كرد. من از تمام بازيكنان به خصوص از مهدي شيري كه در بازي با الاهلي خوب حاضر شد و شيث رضايي كه مدافع خوبي است رضايت دارم.

سرمربي پرسپوليس درباره مشكلات مالي بازيكنان گفت: مطمئن هستم انصاري فرد به فكر مشكل بازيكنان است و در اين باره دغدغه‌اي ندارم. بازيكنان من نيز حرفه‌اي هستند و دستورالعمل من را بدون هيچ مشكلي انجام داده‌اند. پس لزومي ندارد از اين بابت نگران باشم.

وي درباره بازي با الاهلي يادآور شد: اين تيم در فصل قبل قهرمان امارات بود و آمارهاي بسيار خوبي دارد. همين‌طور النصر امارات كه تيم خوبي را جمع كرده است. آنها براي برد مقابل تيم‌هاي ايراني دست به هر كاري مي‌زنند اما الاهلي اسير ما شد ولي النصر با يار اضافه خود يعني داور حريف ما شد. من سعي مي‌كنم با در ميان گذاشتن مسائل روحي و رواني با بازيكنان كاري كنم كه آنها دچار احساسات فوتبالي نشوند.

كرانچار در مورد بازي روز دوشنبه مقابل ذوب آهن گفت: مي‌دانم با تيمي قهرمان و قوي طرف هستيم. مطمئناً يك بازي زيبا را هواداران خواهند ديد اما من هيچ ترسي از اين تيم ندارم و سعي مي‌كنم تيم را تا روز دوشنبه آماده كنم.

وي تصريح كرد: سعي كردم همه چيز تا قبل از بازي با ذوب‌آهن نرمال باشد. حالا بايد ببينيم كه در زمين بازيكنان چه كار مي‌كنند چون همه چيز به آنها بستگي دارد. من به بازيكنانم در پرسپوليس اعتماد دارم و اگر كمي دقت كنيم مي‌توانيم اولين شكست ذوب‌آهن را در خانه خودش رقم بزنيم.

كرانچار ادامه داد: قدرت ذوب‌آهن در حمله بسيار خوب است و براي من فرقي نمي‌كند كه آيا آنها همه بازيكنان خود را دارند يا خير چون من برنامه‌ريزي‌هاي خودم را دارم و به حواشي كاري ندارم.

سرمربي پرسپوليس درباره اظهار ناراحتي‌اش به سفير كرواسي تاكيد كرد: من اصلا سفير كرواسي را در ايران نديده‌ام كه بخواهم ناراحتي خودم را به او اعلام كنم. اگر مشكلي بود صددرصد با انصاري فرد در ميان مي‌گذاشتم. خوشبختانه براي من در پرسپوليس هيچكس تعيين تكليف نمي‌كند و من نفر اول تيم هستم. دستيارانم نيز تا جايي كه توانستند به من كمك كردند.

كرانچار درباره بازيكناني كه به امارات نرفتند؛ ‌اظهار داشت: ما با قدرت كامل به امارات نرفتيم. 4 ملي پوش داشتيم و چند بازيكن مثل كلاه كج را نتوانستيم همراه خود به امارات ببريم اما بازيكنان طبق دستور من در تهران كار خودشان را دنبال كردند و ملي پوشان نيز چون وظيفه داريم به تيم ملي كمك كنيم كار خود را دنبال مي‌كردند. اميدوارم براي استفاده از آنها در ديدار برابر ذوب‌آهن مشكلي نداشته باشيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار