بازدید 6727

مخالفت قاطعانه استقلالی ها با تصمیم افتخاری

کد خبر: ۶۲۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 22 September 2016
بازیکنان استقلال به هیچ عنوان راضی نیستند قراردادهایشان کسر شود.
به گزارش تابناک ورزشی،از ابتدای فصل، زمانی که آبی‌ها مذاکرات را برای جذب چند بازیکن آغاز کردند، شایعاتی درباره مخالفت وزارت ورزش با رقم قرارداد بعضی بازیکنان استقلال شنیده می‌شد. چندی قبل بود که سیدرضا افتخاری مدیرعامل جدیدالورود استقلال، پس از جلسه با علیرضا منصوریان اعلام کرد آنها با بازیکنان تعامل می‌کنند تا رقم قراردادشان را کاهش دهند. این اتفاقی تازه در فوتبال ایران بود و افتخاری درباره‌‌اش گفت: «من نگفتم قراردادها را کسر می‌کنیم ولی چیزی که با منصوریان صحبت کردم این است که می‌خواهیم با بازیکنان تعامل کنیم، حتی منصوریان سرمربی تیم اعلام کرد رقم قرارداد او هم کم شود. قرار است منصوریان با بازیکنان صحبت کند تا به تعامل برسیم...»
اما خبرهای تکمیلی‌تر از داخل تیم حکایت از آن دارد که بازیکنان استقلال به شدت به این موضوع اعتراض کرده‌اند و می‌گویند یک ریال از پول قراردادشان را کاهش نمی‌دهند؛ در صدر آنها هم بازیکنانی قرار دارند که به مراتب رقم قراردادشان بالاتر است. بعضی از آنها می‌گویند در مذاکرات تخفیف هم داده‌اند و حاضر نیستند تعاملی در این زمینه انجام دهند اما اتفاق دیگری هم افتاده و استقلالی‌ها می‌گویند مسئولانی که از باشگاه خواسته‌اند قرارداد بازیکنان را کاهش دهند، چرا سراغ تیم همشهری یعنی پرسپولیس نرفته‌اند.

یکی از بازیکنان استقلال که نخواست نامش فاش شود در این باره می‌گوید: «فقط رقم قرارداد بازیکنان استقلال بالاست؟ چرا با پرسپولیسی‌ها کاری ندارند؟»
با وجود تأکید افتخاری به اینکه منصوریان هم وارد ماجرا شده و می‌خواهد به کاهش قرارداد بازیکنان کمک کند، شنیده می‌شود سرمربی استقلال اصولاً مخالف این رفتارهاست. استقلالی‌ها می‌گویند قرارداد بسته شده و باشگاه باید به این قرارداد پایبند باشد. آن بازیکن استقلال می‌گوید: «کجای دنیا از این کارها می‌کنند؟ مثلاً چلسی با کاستا قرارداد می‌بندد و بعد به او می‌گوید باید قراردادت را کم کنی؟ اصلاً بازیکن بد هم بازی کرده باشد، موظفند پولش را بدهند.»
استقلالی‌ها به شدت مخالف این موضوع هستند اما وزارت ورزش هم در تلاش است تا خرج باشگاه را پایین بیاورد. شاید این مسئله در ادامه فصل و به ویژه در روزهای پایانی فصل مشکل‌ساز باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر