بازدید 2943

سفر تیم ایران با 6 ورزشکار و 7 همراه!

پیگیری رسانه‏ها البته منجر به آن شد که رییس سازمان تربیت بدنی دستور رسیدگی ویژه دادند و زمانی که مشخص شد که عناوین قبلی جعلی بوده است فدراسیون ورزشهای همگانی تنها اقدام به برکناری رییس انجمن سپک تاکرا کرد در حالی که رییس فدراسیون از تمامی ریز قضایا با خبر بودند.
کد خبر: ۶۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۱۵ 03 September 2009
تیم سپک تاکرا استان کرمان با 6 ورزشکار و 7 همراه به نمایندگی از کشورمان چهارشنبه شب (11 شهریورماه) عازم مسابقات بین المللی در شهر استراسبورگ فرانسه شد.

به گزارش ایلنا، هفتمین دوره رقابت های سپک تاکرا بین المللی فرانسه از 13 شهریورماه در شهر استارسبوگ فرانسه برگزار می شود که علاوه بر نماینده ایران، تیم هایی از کشور میزبان، برزیل ، مالزی و .. نیز حضور خواهند داشت. مسابقات سپک تاکرا بین المللی فرانسه در سه بخش رگو برای زنان و مردان، مسابقات دوبل برای مردان و زنان و مسابقات نمایشی برگزار خواهد شد.

اسامی تیم اعزامی استان کرمان به این رقابت ها به شرح زیر است:
ورزشکاران: 1- مختار عسگر پور 2- حمید جعفری پور 3- علی ابوالحسنی 4- احمدرضا بلوچی 5- جمیل کر 6- مسلم حسن زاده

* همراهان
1- مجید محمد رشید(سرپرست) 2- عباس رحیمی مقدم(رئیس هیئت استان کرمان) 3- محمدحسین یوسفی (مربی) 4- مهدی سلامی (سرپرست انجمن) 5- مهدی حیدری- پسر رییس فدراسیون ورزشهای همگانی(نماینده فدراسیون ورزشهای همگانی) 6- عباس ارجمند کرمانی(نماینده اداره کل استان کرمان) 7- سیروس احمدی(نماینده حراست).

مهدی حیدی پسر عزالدین حیدری رییس فدراسیون ورزشهای همگانی در حالی به عنوان نماینده فدراسیون همراه تیم فوق به فرانسه عزیمت کرده که مهدی سلامی سرپرست انجمن سپک تاکرا کارمند فدراسیون و به نوعی نماینده فدراسیون محسوب می شود.

اما نکته جالت توجه در بحث انجمن سپک تاکرا که زیر مجموعه فدراسیون ورزشهای همگانی فعالیت می کند بحث مدارک و عنواین تقلبی است که سالهای گذشته از سوی مسولین این فدراسیون به سازمان تربیت بدنی ارائه شده است و با جعل این عنواین توانسته اند از جوایز اهدایی رییس جمهور که همه ساله به قهرمانان رشته های مختلف ورزشی اهدا می شود بهره مند شوند و زمانی این موضوع لو رفت که یک مربی تایلندی را اوایل سالجاری فدراسیون همگانی برای هدایت تیم ملی سپک تاکرا به خدمت گرفت.

زمانی که خبرنگاران از این مربی تایلندی سوال کردند که شما برای تیم سپک تاکرای ایران که مقام سوم جهان را در اختیار دارد چه برنامه هایی دارید وی با تعجب گفت کدام عنوان سومی، ایران در بین 10 تیم برتر جهان هم جایی ندارد و من نمی دانم شما از کدام عنوان سخن می گویید. البته چندی بعد این مربی تایلندی کار خود را از دست داد و از ایران رفت!

پیگیری رسانه ها البته منجر به آن شد که رییس سازمان تربیت بدنی دستور رسیدگی ویژه دادند و زمانی که مشخص شد که عناوین قبلی جعلی بوده است فدراسیون ورزشهای همگانی تنها اقدام به برکناری رییس انجمن سپک تاکرا کرد در حالی که رییس فدراسیون از تمامی ریز قضایا با خبر بودند.

البته همه ساله یک دوره مسابقاتی در تایلند تحت عنوان کینگزکاپ از سوی خود تایلندی ها برگزار می شود و فدراسیون جهانی سپک تاکرا که دست کشورهایی مثل تایلند، سنگاپور و مالزی و مبانمار است تلاش می کند با دعوت از تیم هایی مثل ایران و تیم های اروپایی و آمریکایی این رشته ورزشی را توسعه دهند و به همین دلیل تلاش می کنند هرکدام از این تیم های تازه تاسیس در یکی از مواد این رشته صاحب عنوان شوند تا برای توسعه و گسترش آن در کشورهای مورد نظر ترغیب گردند ولی عیار مدال اصلی این رشته در بازیهای آسیایی مشخص می شود که تیم ایران در بازیهای آسیایی دوحه در بین تمامی تیم های شرکت کننده آخر شد و حتی در یک بازی هم موفق به دریافت یک گیم از حریفان خود نشد.

اکنون نیز در بازیهای آسیایی گوانگجو پر واضح است که ایران با این روند به جمع 4 تیم برتر راه پیدا نخواهد کرد چرا که میانمار، تایلند، مالزی، سنگاپور، ژاپن، کره و دیگر تیم های شرق و جنوب شرق آسیا سالها جلو تر از ما هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها