بازدید 3014

اعتراض آرفي به پرسپوليسي‌ها

ايوان آندوني، سرمربي تيم فوتبال الاهلي امارات پس از شكست تيمش برابر پرسپوليس به شدت به بازيكنانش اعتراض و آنها را جريمه كرد. پس از پايان بازي بازيكنان تيم الاهلي كه جريمه شده بودند به دستور سرمربي خود دور زمين دويدند.
کد خبر: ۶۲۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۲۱:۱۳ 03 September 2009
هافبك سابق تيم فوتبال پرسپوليس تهران شب گذشته برابر تيم سابقش قرار گرفت.

به گزارش فارس، تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته در سومين بازي تداركاتي خود در اردوي امارات به مصاف الاهلي قهرمان امارات رفت و توانست با نتيجه 3 بر صفر حريف خود را شكست دهد.

* اين ديدار به دليل آماده نبودن ورزشگاه اصلي تيم الاهلي در ورزشگاه باشگاه الشباب برگزار شد.

* برزيليا، كريم باقري و حميدرضا علي‌عسگر بازيكناني بودند كه به دستور كرانچار 40 دقيقه قبل از آغاز ديدار ريكاوري كردند و هنگام بازي روي سكوها حضور داشتند. تياگو هم به دليل مصدوميت در اين ديدار حضور نداشت.

* حشمت مهاجراني و زادمهر از جايگاه ويژه ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الاهلي را تماشا كردند. حشمت مهاجراني از سوي هواداران به شدت تشويق شد.

* مهرزاد معدنچي پيش از آغاز بازي با پيراهن الاهلي در كنار بازيكنان پرسپوليس حاضر شد و براي ورود به ميدان از كريم باقري اجازه گرفت.

* پيش از آغاز ديدار بازيكنان و كادرفني تيم پرسپوليس به مدت 1 ساعت جلسه هاهنگي برگزار كردند.

* ايوان آندوني، سرمربي تيم فوتبال الاهلي امارات پس از شكست تيمش برابر پرسپوليس به شدت به بازيكنانش اعتراض و آنها را جريمه كرد. پس از پايان بازي بازيكنان تيم الاهلي كه جريمه شده بودند به دستور سرمربي خود دور زمين دويدند.

* كادرفني پرسپوليس براي تسويه هتل محل اقامت خود 14 هزار دلار كمبود داشت كه اين موضوع از سوي مسئولان اين باشگاه برطرف شد.

* 500 هوادار ايراني و 100 تماشاگر اماراتي در ورزشگاه حضور داشتند و براي مدتي به صورت هماهنگ مهرزاد معدنچي را تشويق كردند.

* بازيكنان و كادر فني تيم‌هاي الشباب و الشارجه در ورزشگاه حضور داشتند و از نزديك ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و الاهلي را تماشا كردند.

* آرفي در نيمه نخست به دليل پاس ندادن هم تيمي‌هايش به آنها اعتراض مي‌كرد كه بازيكنان هم در پايان نيمه دراين رابطه با وي صحبت كردند.
تيم فوتبال پرسپوليس در سومين و آخرين ديدار تداركاتي در امارات با سه گل مقابل الاهلي به برتري رسيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل