بازدید 32550

واکنش کروبی به اظهارات اخیر فرمانده سپاه

ما كه در اين قضايا نيستيم. شنيده‌ام و خوانده‌ام كه فرمانده سپاه اظهار نظر كرده است، اما من نظرم اين است كه آقايان اين همه به مسائل سياسي و دسته‌بندي نپردازند، چرا كه خود اين موضوع براي سپاه مضر است اگر كسي به اين بحث‌ها وارد شود بحث‌هاي ديگر نيز پيش مي‌آيد.
کد خبر: ۶۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۵ 03 September 2009
دبير‌كل حزب اعتماد ملي در واكنش به سخنان اخير فرمانده سپاه تاكيد كرد: آقايان به مسائل سياسي و دسته‌بندي نپردازند، چرا كه خود اين موضوع براي سپاه مضر است، اگر كسي به اين بحث‌ها وارد شود بحث‌هاي ديگر نيز پيش مي‌آيد.


به گزارش خبرنگار ايلنا، مهدي كروبي در حاشيه مراسم بزرگداشت عبدالعزيز حكيم در جمع خبرنگاران درباره جلسه اخير خود با هيات سه نفره قضايي اظهار داشت: توضيح در باره اين جلسه بر عهده معاون اول قوه قضائيه است؛ اما جلسه بسيار خوبي بود كه در آن توضيحات لازم ارائه شد و نقطه‌نظرهاي خود را بيان كردم و قرار شد مسائل مطرح شده در اين جلسه را آنها مطالعه و بررسي كنند تا به نتيجه برسيم.


اين نامزد انتخابات رياست‌جمهوري دوره دهم از آيت‌الله لاريجاني، رئيس قوه قضائيه به‌دليل تشكيل اين جلسه تشكر كرد و گفت: شنيده‌ام به خلفي، رئيس حوزه رياست قوه قضائيه گفته‌اند كه اين ماجرا را پيگيري كنيد تا آنچه هست روشن شود.


وي در پاسخ به اين پرسش كه در گذشته خواهان امنيت براي شاهدان مستندات خود شده‌ايد آيا موضوع در جلسه مطرح شد،گفت: اين موضوع نيز در اين جلسه مطرح و صحبت شد نتايج جلسه فعلي بسيار خوب بود و اميدواريم نتايج آن همچنان ادامه داشته باشد.


وي تاكيد كرد: قرار شده است ارتباط‌ ما با اين جلسه ادامه داشته باشد و اگر لازم شد مجددا در جلسه حاضر شده و مستندات لازم را ارائه دهيم. حتي قرار شده نامه ديگري را به محسني‌اژه‌اي بفرستم.


كروبي درباره اظهارات اخير فرمانده سپاه گفت: ما كه در اين قضايا نيستيم. شنيده‌ام و خوانده‌ام كه فرمانده سپاه اظهار نظر كرده است، اما من نظرم اين است كه آقايان اين همه به مسائل سياسي و دسته‌بندي نپردازند، چرا كه خود اين موضوع براي سپاه مضر است اگر كسي به اين بحث‌ها وارد شود بحث‌هاي ديگر نيز پيش مي‌آيد.


وی درباره این پرسش که آیا خبر ناپدید شدن یکی از شاهدان حوادث اخیر صحت دارد، اظهار داشت: یکی از اشخاص که مورد سوال قرار گرفته است دو نوع برخورد با وی شد. یکی برخورد دادستان کل کشور وقت با وی بود که برخورد مناسبی بود و قول داده شده بود که موضوع را پیگیری کند و برخورد دیگر به حالتی بود که شخص از آن برداشت تهدید کرده بود و از خانواده وی نیز تحقیق صورت گرفته بود و به جای اینکه مساله درست شود، عکس شد و گویا چند روزی هم از اين شخص خبری نبود.


دبير‌كل حزب اعتماد ملي در پاسخ به اين پرسش كه پرونده روزنامه اعتماد ملی به قاضي ديگري واگذار شده است، گفت: پرونده این روزنامه به شخص دیگری که همین مساله را پیگیری می‌کند، واگذار شده است برنامه دارند که دوستان این موضوع را پیگیری کنند و بنا دارند با رییس قوه قضاییه نیز صحبت کنند.


كروبي در پاسخ به اين سوال كه زمان انتشار روزنامه اعتماد ملي چه زماني خواهد بود گفت: اگر برخي اجازه دهند، ما روزنامه را منتشر مي‌كنيم. اگر فردا مجوز را صادر كنند، بي‌شك روزنامه اعتماد ملي شنبه منتشر خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان