بازدید 1593

روسيه بی‏آرشاوين برابر ليختن‏اشتاين

برتري مقابل اين تيم با گلهاي زياد از اهداف ما است زيرا در گروهي که قرار داريم تفاضل گل در روزهاي پاياني بسيار تعيين کننده خواهدبود.
کد خبر: ۶۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۷:۱۳ 03 September 2009
حضور شيرکف و آرشاوين در بازيهاي آينده تيم ملي فوتبال روسيه در هاله اي از ابهام قرار دارد.

به گزارش راشاتودي، در آستانه ديدار تيم ملي فوتبال روسيه مقابل ليختن اشتاين و ولز در چارچوب رقابتهاي انتخابي جام جهاني دو هزارو ده آفريقاي جنوبي در منطقه اروپا حضور آندره اي آرشاوين و يوري شيرکف بازيکنان اين تيم در هاله اي از ابهام قرار دارد.

آرشاوين در ديدار آرسنال مقابل منچستر يونايتد دچار آسيب ديدگي شده و در تمرينات حضور نداشت و شيرکف نيز به صورت انفرادي تمرين کرد.

در اين حال گوس هيدينگ سرمربي تيم ملي فوتبال روسيه در گفتگو با خبرنگاران گفت:من درباره حضور اين دو بازيکن در ترکيب تيم خوشبين نيستم و بايد منتظر چند روز آينده باشيم و آنها بايد آمادگي لازم را کسب کنند.

وي همچنين درباره ديدار آتي تيم ملي روسيه مقابل ليختن اشتاين اعلام کرد: برتري مقابل اين تيم با گلهاي زياد از اهداف ما است زيرا در گروهي که قرار داريم تفاضل گل در روزهاي پاياني بسيار تعيين کننده خواهدبود.

روسيه در حال حاضر در گروه چهار رقابتهاي انتخابي جام جهاني دو هزارو ده آفريقاي جنوبي در منطقه اروپا پس از آلمان در رده دوم قرار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر