بازدید 33286

نتایج جلسه هیات سه نفره با کروبی

رييسي درباره‌ي حضور كروبي در هيات و نتايج جلسه گفت: ايشان آمدند ولي نتايج آن بعدا اعلام مي‌شود.
کد خبر: ۶۲۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۵۷ 02 September 2009
عضو هيات نظارت بر رسيدگي به حوادث واغتشاشات اخير با بيان اينكه جلسات هيات هر روز تشكيل مي‌شود، عنوان كرد: مسوولان مربوطه در اين جلسه دعوت مي‌شوند تا در دادسراي تهران و دادسراي انقلاب رسيدگي سريع انجام شود و مردم هم در جريان آنچه انجام مي‌شود قرار گيرند.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين سيد ابراهيم رييسي در حاشيه‌ي مراسم توديع و معارفه‌ي دادستان تهران و دادستان انتظامي قضات در جمع خبرنگاران درباره‌ي نتايج تشكيل جلسات هيات سه نفره اظهار كرد: آنچه ما در اين هيات پيگيري مي‌كنيم دادرسي عادلانه در بخش‌هاي تحقيقات، دادسرا، دادگاه و تمام فرآيند دادرسي است.

وي با اشاره به جلسه‌اي كه با دادستان جديد تهران داشته‌اند و با بيان اين‌كه روند كار در دادسرا در حال پيگيري است، اظهار كرد: خود هيات به پرونده رسيدگي نمي‌كند بلكه پيگيري مي‌كند كه رسيدگي قانونمند، عادلانه، سريع و دقيق انجام شود.

معاون اول قوه قضاييه افزود: بخشي از پرونده‌ها در دادسراي تهران مطرح است كه هيات پيگيري مي‌كند كه دادسرا با سرعت و دقت پرونده را تعيين تكليف كند، بخشي از موارد در دادگاه مطرح است كه تلاش آن است كه دادگاه‌ها به اين پرونده‌ها با رعايت قانون و دقيق و سريع رسيدگي كنند.

رييسي گفت: بخشي از پرونده‌ها در سازمان قضايي نيروهاي مسلح نسبت به تخلفات نيروي انتظامي مطرح است كه در جلسه‌اي كه با رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح داشتيم مقرر شد كار را سرعت ببخشند و گزارش قابل ارائه‌اي را به مردم آماده كنند و در راستاي اجراي امر مقام معظم رهبري نسبت به رسيدگي عادلانه به اين موارد انشاءالله اين كار دنبال شود.

رييسي درباره‌ي حضور كروبي در هيات و نتايج جلسه گفت: ايشان آمدند ولي نتايج آن بعدا اعلام مي‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر