بازدید 1230
كللي‌فر:

به خودم و بازيكنان اولتيماتوم داده‌ام

اين بازي براي ما از اهميت بالايي برخوردار است. مسوولان تيم شاهين به دليل نتايج هفته‌هاي گذشته هشداري به من نداده‌اند اما ما در اين بازي محكوم به برد هستيم و به خودم و بازيكنان تيم اولتيماتوم داده‌ام.
کد خبر: ۶۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۰ 02 September 2009
سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: مقابل ابومسلم محكوم به برديم و به خودم و بازيكنان اولتيماتوم داده‌ام.

حميد كللي‌فر در گفت‌وگو با ايسنا، پيرامون آخرين وضعيت تيم فوتبال شاهين بوشهر، در آستانه ديدار با ابومسلم مشهد در هفته پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر،‌ اظهار كرد: وضعيت خوبي داريم و تمرينات با انگيزه بيشتر از قبل دنبال مي‌شود. تيم ابومسلم را آناليز كرديم؛ آنها بازيكنان جوان و دونده‌اي دارند و بازي‌هاي نسبتا خوبي را در چهار هفته گذشته به نمايش گذاشتند؛ حتي در برابر ذوب‌آهن نيز حق‌شان باخت نبود.

وي افزود: اين بازي براي ما از اهميت بالايي برخوردار است. مسوولان تيم شاهين به دليل نتايج هفته‌هاي گذشته هشداري به من نداده‌اند اما ما در اين بازي محكوم به برد هستيم و به خودم و بازيكنان تيم اولتيماتوم داده‌ام.

كللي‌فر درباره تغييرات احتمالي در تركيب و سيستم تيمش براي اين بازي، خاطرنشان كرد: هيچ تغييري را در سيستم و تاكتيك تيمي شاهين نخواهيم داشت و به مانند ديدار قبلي بازي مي‌كنيم؛ ضمن اينكه در تركيب تيم هم شايد با كمترين تغييرات ممكن مواجه باشيم. معتقدم شاهين در بازي‌هاي گذشته عملكرد فني قابل قبولي داشته و بهتر است با همان شيوه و انگيزه بالا كار كنند. ما بازيكن محرومي براي اين مسابقه نداريم اما عباس پورخسرواني همچنان از نفرات مصدوم ماست.

سرمربي شاهين درباره واكنش مردم بوشهر نسبت به نتايج اين تيم خاطرنشان كرد: بوشهر مردم فوتبالدوستي دارد. آنها از شكست‌هاي شاهين بسيار ناراحت شده و با پيروزي‌هايش از تمام وجود خوشحالي مي‌كنند. طبيعي است كه از اين وضعيت راضي نيستند اما خوشحالم كه شرايط تيم‌شان با توجه به حضور تازه در ليگ برتر، درك مي‌كنند. به آنها مي‌گويم كه كادر فني و بازيكنان شاهين بي‌وقفه تلاش مي‌كنند كه از اين شرايط خارج شده و آينده موفقي داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس