بازدید 16340

پرداخت 24 ساعته وام قرض الحسنه

وی استراتژی بانک را تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از مردم از تسهیلات بانک عنوان و تصریح کرد: در صورتی که اسناد و مدارک فرد متقاضی کامل باشد، در کمتر از 24 ساعت تسهیلات را دریافت خواهد کرد.
کد خبر: ۶۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۹:۲۸ 02 September 2009
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با بیان اینکه تسهیلات این بانک در صورت کامل بودن مدارک در کمتر از 24 ساعت پرداخت می شود، اعلام کرد 30 هزار فقره تسهیلات در یکسال و چهارماه اخیر پرداخت شده است.

10 میلیون تومان سقف تسهیلات

10 غلامرضا مصطفی پور در گفتگو با مهر سقف تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران را 10 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اما به دلیل اینکه بانک بتواند به تعداد بیشتری از متقاضیان تسهیلات پرداخت نماید، مبلغ وام را در حد 2 میلیون تومان برای هر متقاضی قرار داده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در خصوص افزایش رقم تسهیلات پرداختی بانک نیز اظهارداشت: گرچه مبنای تسهیلات تا پایان سال بر 2 میلیون تومان قرار گرفته است، اما چنانچه منابع بانک تقویت شود و نهادهای دولتی اقدام به سپرده گذاری در بانک نمایند، زمینه افزایش رقم تسهیلات وجود دارد.

پرداخت تسهیلات در کمتر از یک روز

وی استراتژی بانک را تحت پوشش قرار دادن تعداد بیشتری از مردم از تسهیلات بانک عنوان و تصریح کرد: در صورتی که اسناد و مدارک فرد متقاضی کامل باشد، در کمتر از 24 ساعت تسهیلات را دریافت خواهد کرد.

وی در خصوص ضامن بانکی نیز گفت: تضمینی که بانک درخواست می کند، بستگی به مشتری دارد. به عبارت دیگر، اگر مشتری بانک شناخته شده، اعتبار تائید شده و دارای سابقه مطلوب در بانک باشد، بانک در قبال دریافت برگه قرارداد و یا یک فقره چک وام خود را دریافت می کند و چنانچه شناخته شده نباشد، بانک با دریافت سفته و ضامن معتبر و یا وثایق محکم تر تسهیلات را پرداخت می کند.

280 هزار سپرده گذار

مصطفی پور تعداد قراردادهای قرض الحسنه پرداختی در شرایط فعلی را 30 هزار پرونده طی مدت یکسال و 4 ماه، تعداد سپرده گذاران را حدود 280 هزار سپرده گذار، سود ویژه سال گذشته بانک را 91 میلیارد تومان از 12 هزار میلیارد تومان منابع بانک اعلام کرد.

معوقات کمتر از یک درصد است

وی نرخ کارمزد بانک را 4 درصد اعلام کرد و افزود: میزان معوقات سررسید گذشته بانک کمتر از یک درصد کل تسهیلات است، زیرا بانک بر مصارف نظارت داشته و مدیریت ریسک را در اولویت کاری قرار داده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بیان کرد: گرچه روند رشد منابع بانک مطلوب است اما روند تقاضای تسهیلات نیز به همین نحو است. در قرض السحنه سود ملاک نیست و سپرده گذاران با انگیزه های خداجویانه و انسان دوستانه نسبت به سپرده گذاری اقدام می کنند. از سوی دیگر، تعداد متقاضیان دریافت تسهیلات نیز به دلیل پائین بودن نرخ سود تسهیلات بالا است.

بانک قرض الحسنه سود آور است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کل بانکهای کشور مسئولیت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه را دارند، گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز مانند سایر بانکها فعالیت می کند با این تفاوت که فعالیت این بانک صرفا قرض الحسنه است.

مصطفی پور، بانک قرض الحسنه مهر ایران را بانکی سود آور ذکر کرد و افزود: وضعیت درآمد و مصارف سودآوری بانک را اثبات می کند و درآمدهای بانک از محل کارمزدهای قرض الحسنه و خدمات بانکی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان