بازدید 1206
برادا:

روزه تمركزم را در افزايش مي‌دهد

هروقت كه ماه مبارك رمضان فرا مي رسد، شادي وصف ناپذيري وجودم را فرا مي گيرد، زيرا مي توانم به بهترين شكل عبادت كنم. با گرفتن روزه به مشكلي بر نمي خورم و تازه از تمركز بالايي به دست مي روم كه اين امر به افزايش كيفيت بازي ام كمك مي كند.
کد خبر: ۶۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۶:۵۳ 01 September 2009
بازيكن جوان تيم ملي فوتبال مراكش گفت: وقتي روزه مي‌گيرم از تمركز بالايي برخوردار مي‌شوم و بهتر مي‌توانم فوتبال بازي كنم.

به گزارش فارس و به نقل از لوپاريزين «عبدلعزيز برادا» اظهار داشت: هروقت كه ماه مبارك رمضان فرا مي رسد، شادي وصف ناپذيري وجودم را فرا مي گيرد، زيرا مي توانم به بهترين شكل عبادت كنم. با گرفتن روزه به مشكلي بر نمي خورم و تازه از تمركز بالايي به دست مي روم كه اين امر به افزايش كيفيت بازي ام كمك مي كند.

اين بازيكن جوان كه در تيم پاري‌سن‌ژرمن فرانسه توپ مي زند، افزود: البته من در مقاطعي از سال نيز روزه مي گيرم كه اثر مثبتش در بازي ام نمايان است.

وي كه سابقه 4 بازي در تيم كشورش را نيز دارد و از سال گذشته به عنوان لژيونر مطرح شده است، تاكيد كرد: از 12 سالگي روزه گرفته ام و عادت دارم. در ايام ماه مبارك رمضان و يا طول سال مي توانم با هماهنگي در خوردن و نوشيدن، بازي هم كنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل