بازدید 6781
۱

انهدام باند واردكنندگان طلاي قاچاق

کد خبر: ۶۱۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 03 September 2016
فرمانده انتظامي استان زنجان، از شناسايي و متلاشي شدن يك باند وارد كنندگان طلاي قاچاق به كشور خبر داد و گفت: از اعضاي اين باند ۱۷ كيلو طلاي قاچاق به ارزش ۱۷ ميليارد ريال كشف شد.
 
به گزارش آرمان، سردار عليرضا صالحي «در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي شهرستان ايجرود با انجام اقدامات فني پليسي و با همكاري خوب مردمي از فعاليت يك باند وارد كنندگان طلاي قاچاق به كشور مطلع شدند.
 
وي خاطرنشان كرد:ماموران پس از اين اطلاع، خودروي متهمان را كه يك دستگاه سواري پژو ۲۰۶ بود در محدوده شهر زرين آباد شهرستان ايجرود شناسايي و متوقف كردند.
 
فرمانده انتظامي استان زنجان تاكيد كرد: پس از متوقف كردن خودرو، ماموران در بازرسي از آن نزديك ۱۷ كيلو گرم طلا با آرم يك شركت داخلي كشف كردند.
 
اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان تصريح كرد: برابر بررسي هاي صورت گرفته و اعلام اداره استاندارد، طلاهاي هاي كشف شده، خارجي و قاچاق بوده كه به نام يك شركت داخلي ضرب شده اند.
 
فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه محموله كشف شده از غرب كشور به مقصد تهران در حركت بود، گفت: شركتي كه طلاها به نام آن ضرب شده مدت طولاني است كه تعطيل بوده و قاچاقچيان و سودجويان،از اين برند داخلي استفاده كرده اند.
 
سردار صالحي با اعلام اينكه ارزش طلاهاي كشف شده ۱۷ ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: در اين ارتباط دو متهم دستگير كه اقدامات قانوني صورت گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاچاق کالا نوعی مفت خوری هست .زحمت کم و سود زیاد.
هزینه هر جرم از جمله قاچاق رو اونقدر باید زیاد کرد که کسی جرات قاچاق نکنه و اگه جرات کرد و گیر افتاد جوری مجازات شه که دیگه نتونه کمر راست کنه و تا آخر عمر تو فقر و فلاکت دست و پا بزنه.به ظاهر شاید اینگونه مجازات ها خشن باشه ولی باید به افراد و خوانواده هایی اندیشید که به خاطر قاچاق کالا توسط قاچاقچی ها، تو فقر و فلاکت دارن دست و پا میزنن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار