بازدید 49628
فوتو نیوز «تابناک»؛

از «ادعای جدید احمدی‌نژاد درباره ریشه مشکلات کشور» تا «شکایت ارتشی‌ها از حسن عباسی»

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۱۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 29 July 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۵
احضار جنتی به مجلس به خاطر پوشش بازیگران نماینده مجلس را دچار گناه کرده است.
ترور کیلویی چنده اونم تو امریکا سوابق تمامی افراد رادارندبعدشم با هزارن دوربین همشونورصد میکنند وبه مکالمات تلفنیشون گوش میدن!!اگه تروری هم بوده یک بازی رسانه ای بوده اینا روش مانور بدن رای جمع کنن!
خجالت هم خوب چیزیه به خدا
جناب احمدی نژاد با الگوی ارائه شده توسط شما 100 سال عقب افتادیم.از جمله اینکه ما رو تروریست خواندند.دزدی زیاد شد. قیمت همه اجناس چتد برابر شد و ... .
متاسفانه در کشور ما چون مرسوم نیست هیچکس پاسخگو باشد همه از وضع موجود شکایت میکنند جناب احمدی نژاد شما این 8 سال چکار کردید خسارت وارد شده به کشوررا در این مدت در نظر گرفته ای نگاهی به کشور ونزوئلا بیانداز که همفکران شما چه بر سر کشور اوردند
همون 8 سال کافی بود که اثراتش شاید تا یکی دو دهه دیگه هم باشه. استراتژی هی با ارزشت را برای خودت نگه دار!
اقای عباسی شما هر چه سریع تر عذر خواهی کنید که بابت سخنرانی نسنجیدتون یک عده ضد نظام سوء استفاده نکنند
اقای عباسی تو چه میدونی نیروی مسلح یعنی چی؟چه میفهمی دفاع از مرز یعنی چی؟راحت بدون دغدغه صبح رو شب میکنی بدون ترس از وجود نامنی.تصورت اینه که امنیت از کجا برات تامین شده؟از نظامات نیروی مسلح چه علمی داری؟به پدران ما توهین نکن هر وقت جای پدران ما بودی از موضعشون نظر بده.فکر نکن اگر پدران ما که حالا عده بسیاریشون زیر خاک خفتن نون بی غیرتی به بچه هاشون دادن که اجازه بدن در مورد پدراشون هر کس بدون علم واطلاع نظر بده.شاید اونها بقول شما خواب بودن ولی بچه هاشون بیدارن.
هشت سال کافی نبود تا اقای احمدی نژاد یک الگوی اقتصادی برای کشور ارایه دهد هیچ کس هم دوران ریاست جمهوری بیشتر که نداشته
درموردادعای احمدی نزادبایدبگویم بزرگترین مشکل کشور خوداحمدی نزاد بوده هست خواهدبود
سلام
محمود جان. یعنی شما اون هشت سال. که خارجی ها زنبیل پشت در اطاقتان می گذاشتند که رهنمود بگیرند
کاری نکردید ؟؟
احمدی نژاد خودش رو در آئینه نبیبینه تا بدون مشکلات کجاست؟
آقای احمدی نژاد شما تازه متوجه شدی هدف را گم کرده ای و هشت سال کشور را با خود به ناکجاآباد بردی ؟!!!
تمام مصیبت های فرهنگی و ولنگاری از طرف همین بازیگران زن است. بازیگران زن با بد حجابی الگویی برای جوانان خام و ناپخته ما می شوند و متأسفانه خیلی زود از آنها الگو می گیرند . خیانتی که بازیگران زن انجام می دهند داعشی ها انجام نمی دهند و باید هر چه سریعتر با برخورد جدی کرد
اینکه ما هنوز برای اقتصاد و اداره نظام تربیتی خودمان الگو نداریم تقصیر کیست؟
آقای احمدی نژاد یکی از متهمین (و شاید با آن ثروت افسانه ای زمان شما اصلی ترین متهم)خود شما هستید که 8 سال زمام امور این مملکت را در بهترین شرایط اقتصادی ناشی از فروش نفت در دست داشتید ولی حالا جوری صحبت میکنید انگار همه مقصرند الا شما!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر