بازدید 4028
بازیکنان چاق و اضافه وزنی که به صف شاکیان فیفا می پیوندند

ادامه سریال خارجی های بنجل در پرسپولیس/ابهام در قراردادهای دوساله!

می گویند برانكو از خريدخارجي هاي پرسپوليس راضي نيست. اوكرايني ها اضافه وزن دارند و مدافع استراليایی كيفيت مورد نظر او را ندارد.نكته بحث برانگيز بستن قرارداد دو ساله با خارجي های بی کیفیتی است که حتی سرمربی هم مسوولیت جذب آنها را بر عهده نمی گیرد!از همین حالا می توان این دو-سه مهره خارجی را در صف طلبکاران پرسپولیس در فیفا دید که هرکدام حکم بدست منتظر گرفتن چندصدهزاردلار ارز از بیت المال هستند
کد خبر: ۶۰۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 24 July 2016
برخلاف مواضع محکم سرپرست موقت باشگاه قرمز، از اردوی پرسپولیس بوی خوبی به مشام نمی رسد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس که به تازگی از شر یک مدافع نه چندان با کیفیت خارجی رهایی پیدا کرده و شکایت های متعدد خارجی های سال های گذشته را هم به هر قیمتی بود از سر گذرانده، حالا دوباره درگیر قرارداد با چند بازیکن خارجی فاقد کیفیت لازم شده است که معلوم نیست روی چه اصلی و با سفارش کدام مربی جذب شده اند.

خبر می رسد برانكو از خريدخارجي هاي پرسپوليس راضي نيست... اوكرايني ها اضافه وزن دارند و مدافع استراليایی كيفيت مورد نظر او را ندارد. گولچ هم چنگی به دل نزده است.

 نكته بحث برانگيز بستن قرارداد دو ساله با بازيكن خارجي بی کیفیتی است که حتی سرمربی هم مسوولیت جذب آنها را بر عهده نمی گیرد! در این میان ابهام اینجاست که چه اصراري براي بستن قرارداد دو ساله بوده است؟ آیا واقعا اینقدر این بازیکنان خاص هستند که هراس از پریدن شان قبل از تمدید سال آینده بود؟ آیا اینقدر از تاپ و منحصربفرد بودن آنها مطمئن بودند که نخواستند دو هفته از لیگ را ببینند و بعد تصمیم به تمدید بگیرند؟

ادامه سریال خارجی های بنجل در پرسپولیس/ابهام در قراردادهای دوساله!

از همین حالا می توان این دو-سه مهره خارجی را در صف طلبکاران پرسپولیس در فیفا دید که حکم بدست منتظر گرفتن چندصدهزاردلار ارز از بیت المال هستند و مدام باشگاه را به کسر امتیاز تهدید می کنند.

به راستی پشت پرده ورود مداوم این بنجل های خارجی چیست؟ بازیکنی مثل بنگستون که با دقایق کمی بازی تعداد قابل توجهی گل در یک فصل برای پرسپولیس زد به چه دلیل در لیست مازاد گنجانده شد؟ اگر برانکو درخواست خرید این بازیکنان را نداده، پس کدام اراده دست به امضای قراردادهای سنگین با این مهره ها زده است؟

 مگر مي شود در دنياي حرفه اي بازيكني را جذب كرد كه اضافه وزن داشته باشد و تست پزشکی را طی نکرده باشد؟ 
وزیر ورزش که قول داده بود جلوی اینگونه ریخت وپاش ها در ورزش را بگیرد، کجاست؟ سجادی که تا مراسم داوران و هیات مدیره تیم های دولتی را هم از دست نمی دهد، چرا چشمانش را به روی این خریدهای عجیب و غریب بسته است؟

 يكي در وزارت ورزش نيست از مديريت پرسپوليس سوال كند چرا با بازيكنان خارجي که کیفیت شان تضمین نشده، قرارداد 2 ساله امضا شده است؟ طاهری که این روزها سر بر ابرها می ساید و مدام در تلاش برای مصادره اتفاقات بزرگ و مثبت پرسپولیس ازجمله درآمدها و بازگرداندن طارمی است، روی کدام کاغذ مسوولیت این خریدهای مشکوک را پذیرفته است؟ 
آیا او که آزادی رویانیان در تاراج منافع ملی را در قرارداد مانوئل خوزه دیده، خود می خواهد رویانیانی دیگر باشد؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان