بازدید 4161
۴

مجوز واگذاری ساختمان وزارت جهاد به وزارت صنعت

کد خبر: ۶۰۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 23 July 2016
روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه خود نوشت:
 
بر اساس پیشنهاد وزیران عضو کمیسیون لوایح که هفته های اخیر با استناد به ماده ۱۱۸ قانون محاسبات عمومی کشور مورد تایید حجت الاسلام روحانی رییس جمهور کشورمان قرار گرفته، مقرر شده پلاک های ثبتی ۴۴۲۳ و ۹۳۶۷ واقع در تهران خیابان ولی عصر از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران متعلق به وزارت جهادکشاورزی به وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذار و معادل قیمت دفتری ملک مذکور از سرمایه شرکت یاد شده کسر شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
بعد از واگذاری ساختمان اصلی وزارت جهاد در بلوار کشاورز در زمان وزیر سابق آقای خلیلیان ، سرگردانی ادارات کل وزارتی در ساختمانهای پراکنده کلان شهر تهران و مشقت ارباب رجوع در دستیابی به این ادارات تاکنون ادامه دارد و حالا هم واگذاری این ساختمانها ، پس لابد وزارت جهاد قرار است در سطح زمینهای کشاورزی اطراف شهر تشکیلات اداری خود را مستقر کند.
کلا حقشه این وزارت جهاد فروخته بشه به فروشگاه شهروند! اون از ساختمان مرکزیش که محمود دادش به قوه قضاییه، ساختمانهای استانی هم که تک تک دارن واگذار میشن! این هم از بازرگانی دولتی!!!!
بنظر میاد این خبر را با بیشتر از یک ماه تاخیر منتشر کردید !
خداییش خیلی خنده داره. خود دولتی ها هم بهم بدهکارند و ساختمان هاشون رو بهم می فروشند یا از هم می خرند. اینم از اون چیزهایی ست که فقط در ایران می بینیم. از این جیب درمیارن و می ذارن تو اون جیب و فقط یک عده کارمند رو آواره می کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست