بازدید 4685
۲
اعتراض حبيب الله كاسه ساز با انتشار نامه اي سرگشاده:

آبروي نظام به دست كساني افتاده كه تجربه‌اي ندارند

آبروي نظام در اجراي خوب و ماندگاري بازيها است چرا در مدت 9 ماه با حدوداً 20 نفر نيروهاي اجرايي و طرح‌هاي كامل اجرايي و برنامه‌هاي افتتاحيه و اختتاميه و اعزام نفر به كشور چين براي نورافشاني و ... صد ميليون هزينه كرديم.
کد خبر: ۶۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۸ 23 August 2009
حبيب الله كاسه ساز در نامه اي خطاب به رئيس كميته برگزاري بازيهاي همبستگي كشورهاي اسلامي ، نسبت به آنچه بي توجهي مسئولان براي برگزاري آبرومند بازيها عنوان كرده است ، اعتراض كرد.

به گزارش ايپنا، كارگردان مراسم افتتاحيه بازيهاي همبستگي كشورهاي اسلامي كه هفته گذشته با نظر حسن ميرزا آقابيگ از كار بركنار شده است، در اين نامه ضمن اشاره به برگزاري جلسات متعدد و انجام هزينه هاي بالا براي برگزاري مراسم افتتاحيه، نسبت به اظهارات ميرزاآقابيگ واكنش نشان داد. ميرزاآقابيگ پيش از اين، كاسه ساز را يكي از افرادي خطاب كرده بود كه قصد بردن آبروي نظام را دارند.

متن نامه منتشر شده از سوي حبيب الله كاسه ساز به شرح زير است :

مي‌دانم شما از روي بي‌اطلاعي و عدم شناخت از نظام و مديريت، بياناتي درخبرگزاري ايپنا فرموديدكه باعث تعجب بنده شد چرا كه اگر قرار است با 100 ميليون تومان آبروي نظام برود بهتر است برود لاكن بنده ريختن آبروي نظام را در عدم مديريت برگزاري ديدم كه بيش از 10 هزار نفر از ميهمانان خارجي قرار است وارد كشور شوند و قرار است افتتاحيه مثل المپيك برگزار كنيم و خدا مي داند چه خواهد شد.

عجب حكايتي دارد؛ شما كه بنده را به رياست محترم سازمان معرفي كرديد شما در جلسات از طرح‌هاي ما بسيار دفاع مي كرديد و مي‌فرموديد كه از تمام طرح‌ها بهتر است شما در پيش از 20 جلسه كاري با گروه‌هاي مختلف كارشناس، ما را كشاندي و طرح‌هاي ما را ارايه كرديد شما كه در آخرين بازديد هيات عربستاني به مدت 2 ساعت فقط طرح‌هاي ما را توضيح مي‌داديد و آنها عكس مي‌گرفتند و به برنامه‌هاي ما گوش مي‌دادند.

بهتر است به صورت جلسات كميته برگزاري نگاه كنيد و ببينيد كه در تمام صورت جلسات طرح‌هاي و برنامه‌هاي ما مدنظر بود ظاهرا ما بايد بيشتر با شما و زير مجموعه شما هماهنگ مي‌شديم اما شايد اشكال از ما بود چرا كه تاكنون نتوانستيم با مجموعه‌اي كه قرارداد مي‌بنديم از بعضي موارد هماهنگ شويم.(!) سعي كرديم سالم و درست كار كنيم و يا شايد ما خيلي آبروي نظام را جدي گرفتيم و با جديت كار را جلو مي‌برديم.

اشكال ما اين بود كه به شما و مجموعه ورزشي اعتماد كرديم و بدون قرار داد با قول و حرف شما و مجموعه شما كار را شروع كرديم. جناب آقاي حسن ميرزاآقابيك در هيچ جلسه‌اي و ابلاغيه‌اي و حتي تلفني و حضوري از ضعف طرح‌هاي ما صحبت نشد در تمام جلسات حرف از قوت طرح‌ها بود حالا چه شده كه درطرح‌هاي ما ضعف پيدا كرديد كه ما بي‌اطلاع هستيم بعد از 9 ماه كاركردن بر روي طرح‌ها و مشاوره بيش از 30 نفر از كارشناسان امور و اجراي طرح‌هاي كلي و جزيي دكور- نور و ... چگونه شد كه بدون اطلاع سراغ كارگردان ديگري رفتيد؟

مگر خود شما در مصاحبه‌ها و نامه‌ها بنده را به عنوان كارگردان خطاب نمي‌گرديد، مگر بنده در بيش از 10 جلسه با جناب آقاي مهندس علي آبادي رياست محترم سازمان به‌عنوان كارگردان حضور نداشته مگر بنده در شوراي اجرايي بازي‌ها به عنوان كارگردان حضور نداشتم؟ مگر در جلسه هيات چيني و با حضور جناب آقاي علي آبادي بنده را به عنوان كارگردان مراسم به هيات چيني معرفي نكرديد و آنان عكس يادگاري نگرفتند؟

اگر لازم شد تمام نكته‌هايي كه به بنده به عنوان كارگردان زديد و تمام مصاحبه‌هاي شما را ارايه خواهم كرد كه شايد متوجه شويد كه در چه مرحله‌ايي هستيد. اگر بنده انتخاب نشده بودم پس چرا بنده را در تمام جلسات اجرايي شركت مي‌داديد. جناب آقاي دكتر شما را چه مي‌شود چشم‌ها را بسته‌ايد يا ابلاغيه‌اي گرفته ايد كه اينگونه بنده را خطاب قرار دهيد كه آبروي نظام را مي‌برم. بله بنده براي 9 ماه كارگردان و اجراي طرح‌هاي بازيها نزديك به 100 ميليون تومان هزينه كردم با اجازه دكتر و نيروهايي كه براي مشاوره و اجرا در خدمت گرفتم.

آبروي نظام در اجراي خوب و ماندگاري بازيها است چرا در مدت 9 ماه با حدوداً 20 نفر نيروهاي اجرايي و طرح‌هاي كامل اجرايي و برنامه‌هاي افتتاحيه و اختتاميه و اعزام نفر به كشور چين براي نورافشاني و ... صد ميليون هزينه كرديم. بنده هيچ گله از ملزومات ندارم فقط انتظار داشتم بعد از 9 ماه كار به عنوان كارگردان نبايد تلفني بنده را مطلع كنيد كه با كسي ديگري توافق كرديد ضمنا بدانيد ضعف در طرح‌هاي مي‌تواند بهانه كنار گذاشتن بنده باشد احتمالاً مساله ديگري است كه شايد ما نتوانستيم با شما و همكارانتان در بازيها طور ديگري كنار بياييم خداوند آخر و عاقبت ما را ختم به خير كند.

لطفا ترتيبي اتخاذ فرماييد كه تمام طرح‌هاي دكور و نور و صدا و ... و برنامه‌اجرايي افتتاحيه و اختتاميه به دفتر بنده عودت شود و به هيچ عنوان از طرح‌هاي اينجانب بدون هماهنگي استفاده نشود تا در فرصتي گزارش كامل كاركرد و هزينه‌ها و مواردي كه در سازمان اتفاق افتاده را ارايه دهم.

بنده در سينما جايگاه خود را دارم. درد در اين نيست كه چرا كس ديگري آمد. درد آن است كه آبروي نظام به دست كساني افتاده كه تجربه‌اي لازم از كار را ندارند.

ضمنا آقاي دكتر مي‌دانيد شهادت دروغ دادند پيش خداوند متعال بسياركار ناپسندي است به چه قيمتي و با چه شرايطي گفتيد كه طرح‌هاي كاه ساز ضعيف بودند شماكه مي‌دانيد طرح‌ها با چه قوتي و با نظر جناب آقاي مجيد ميرفخرايي كه از بهترين طراحان است انجام شد به خداوند متعال و وجدان خود پاسخگو باشيد ما را بس است. در هر حال براي شما و مديران محترم سازمان براي بهتر برگزار كردن دومين دوره بازي‌هاي كشورهاي اسلامي دعا مي‌كنم.

حبيب الله كاسه ساز
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی