بازدید 8062

هشت عضو هیأت رئیسه دائم فراکسیون امید انتخاب شد/ وکیلی برای هیات رئیسه رای نیاورد

جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید عصر امروز با حضور 80 نفر از اعضای این فراکسیون برگزار شد و اعضای هیأت رئیسه دائم این فراکسیون در این جلسه انتخاب شدند.
کد خبر: ۶۰۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 19 July 2016
جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید عصر امروز با حضور 80 نفر از اعضای این فراکسیون برگزار شد و اعضای هیأت رئیسه دائم این فراکسیون در این جلسه انتخاب شدند.

به گزارش تابناک، محمد علی وکیلی با اعلام این خبر گفت:‌ در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید که عصر امروز در مجلس برگزار شد ابتدا گزارش عملکرد هیأت رئیسه موقت فراکسیون امید ارائه شد، شورای مرکزی فراکسیون موظف به ارائه برنامه یکساله شد و در نهایت هیأت رئیسه دائم فراکسیون انتخاب شدند.

وی افزود:‌ در  این جلسه محمدرضا عارف با اجماع اعضای فراکسیون به عنوان رئیس فراکسیون امید انتخاب شد و به ترتیب عبدالکریم حسین زاده ، فاطمه سعیدی، محمدرضا تابش، مسعود پزشکیان، بهرام پارسایی، محمد فیضی،‌ مصطفی کواکبیان و محمود صادقی به عنوان اعضای هیأت رئیسه دائم فراکسیون انتخاب شدند.

به گفته وکیلی، ارکان هیأت رئیسه دائم فراکسیون امید در اولین جلسه هیأت رئیسه فراکسیون انتخاب خواهند شد.

وی هم‌چنین یادآور شد: از بین اعضای هیأت رئیسه موقت فراکسیون امید من به خاطر حضورم در هیأت رئیسه مجلس، آقای تاجگردون به خاطر مشغله‌شان در ریاست کمیسیون برنامه و بودجه و آقای حضرتی در انتخابات هیأت رئیسه دائم فراکسیون حضور پیدا نکردیم.

به گزارش ایسنا، مازنی، تاجگردون،‌ تابش، حضرتی،‌ صادقی، کواکبیان و وکیلی و نوبخت در 28 اردیبهشت ماه به عنوان اعضای هیأت رئیسه موقت فراکسیون امید انتخاب شده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل