بازدید 4532

کنایه قلعه نویی به کی روش بعد از شکست آلمان در یورو

کد خبر: ۶۰۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 08 July 2016
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در حال حاضر در شرایط بدنسازی هستیم و این تیم با آرمان‌های مدنظرم فاصله دارد.
به گزارش تابناک ورزشی،امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک مقابل پیکان در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید از باشگاه واقعا فرهنگی پیکان و همچنین آقای جلالی و شیعی و طهماسبی تشکر کنم که قبول کردند این بازی را با ما انجام دهند. ما در شرایط بدنسازی هستیم و فشار تمرینات زیاد است بنابراین این تیم با آرمان‌های مدنظرم فاصله دارد.

وی افزود: با حضور جوانان به تیم تراکتورسازی خیلی امیدوارم. براساس نمودار حرکتی و بدنسازی که داریم تا شروع لیگ به شرایط آرمانی می‌رسیم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد نحوه آماده سازی تیمش گفت: تمرینات آمادگی جسمانی تمام شده است و ما وارد فاز مسابقات شده‌ایم. فشار تمرینات را کم کرده‌ایم و سه بازی دیگر هم برگزار خواهیم کرد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند.

قلعه نویی در مورد جذب احسان حاج صفی گفت: احسان حاج صفی بازیکن بزرگی است و همه تیم‌ها دوست دارند که او را در اختیار داشته باشند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما شرایط باید نزدیک باشد.

سرمربی تراکتورسازی در مورد مسابقات جام ملت‌های اروپا گفت: این مسابقات بیشتر تحت عوامل بیرونی قرار گرفت عواملی مثل اعتصاب و مسائل سیاسی و همچنین برقراری امنیت و ... در مجموع دلم برای کرواسی سوخت حیف شد که این تیم حذف شد و آلمان و فرانسه قبل از فینال با هم بازی کردند. در تورنمنت اتفاقات دخیل است من این مسئله را بعد از بازی ایران و عراق هم گفتم به آقایان برخورد. در حالی که در تورنمنت‌های این چنینی برخلاف مسابقات لیگ اتفاقات و شانس تاثیرگذار هستند. آلمان شب گذشته آن همه موقعیت داشت اما گل نزد و یک بازیکن بزرگ یک اشتباه مرتکب شد. این ها اتفاقات فوتبال است. در بازی ایران و عراق هم  همین مسائل را دیدیم و وقتی من چنین حرفی زدم به آقایان برخورد.

وی افزود: پرتغال فقط مقابل ولز خوب بازی کرد. دوست داشتم کرواسی و بلژیک به فینال برسند در حال حاضر روی کاغذ شانس فرانسه برای قهرمانی بیشتر است اما شاید پرتغال همان طور که تا فینال بالا آمده در فینال هم پیروز شود و مثل دانمارک در چند سال گذشته شود.

قلعه نویی در مورد بهترین بازیکن جام چه کسی است گفت: بازیکنان جوان در این جام زیاد بودند هافبک پرتغال که تیم بایرن مونیخ را خرید و تیم فرانسه هم 5-6 بازیکن جوان دارد. بازیکنان جوان بهتر از گذشته در این جام حاضر شدند.

سرمربی تراکتورسازی نسبت به اینکه میانگین سنی تیمش بالاست گفت: به قول استاد کریمی شناسنامه فوتبال بازی نمی‌کند. در همین بازی کیانی بالای 10 کیلومتر دوید. ما یکسری بازیکن جوان داریم و یکسری هم با تجربه در تیم هستند فکر می‌کنم میانگین سنی ما به 27 یا 28 سال برسد.

قلعه نویی در مورد اینکه تراکتورسازی قهرمان می‌شود یا نه گفت: قهرمانی دست خداست اما من به این تیم خیلی امیدوارم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد تغییر زمان شروع لیگ برتر گفت: از این داستان‌ها زیاد خواهیم داشت


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس