بازدید 23487

وسط دعواهای اغلب بی‌حاصلِ فردی و جناحی، افراد بی‌طرف بی‌دلیل، آسیب می بینند!

پس از یک دوره طولانی خدمت در مسئولیت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، رهبر انقلاب، از سرلشکر فیروزآبادی تشکر کرد و تلاش های او را مخلصانه و مدبّرانه دانست؛ این بهترین هدیه برای هر مسئولی است. علاوه بر این، فرمانده معظم کل قوا، او را به مشاورت عالی خویش برگزید.
کد خبر: ۶۰۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 03 July 2016
پس از یک دوره طولانی خدمت در مسئولیت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، رهبر انقلاب، از سرلشکر فیروزآبادی تشکر کرد و تلاش‌های او را مخلصانه و مدبّرانه دانست؛ این بهترین هدیه برای هر مسئولی است. علاوه بر این، فرمانده معظم کل قوا، او را به مشاورت عالی خویش برگزید.

به گزارش «تابناک»، سرلشکر رضایی، نخستین مسئول در نظام جمهوری اسلامی بود که پس از حکم رهبر انقلاب، در پیامی به سرلشکر فیروزآبادی با تقدیر از خدمات ایشان در ستاد کل نیروهای مسلح، انتصاب او به مشاورت عالی فرماندهی معظم کل قوا را تبریک گفت.

در بخشی از پیام دکتر رضایی به دکتر فیروزآبادی آمده است: «اینک که پس از یک دوره طولانی خدمت در مسئولیت ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، با عنایت مقام معظم فرماندهی کل قوا به مشاورت عالی معظم له منصوب شده‌اید، بر خود فرض می‌دانم که از زحمات و تلاش‌های مستمر جناب عالی در دوران تصدی ریاست ستاد کل، سپاسگزاری نمایم».

در این میان، برخی رسانه‌ها که از هر دستمایه ای وسیله‌ای می‌سازند برای تخریب رقیب، با بی‌اطلاعی، نیت‌خوانی و تفسیر اشتباه، کوشیدند به رابطۀ قدیمی و صمیمانۀ دو رزمندۀ قدیمی آسیب رسانند.

بنا بر این گزارش، در یکی از صفحات استان های سایت «تابناک»، یادداشتی منتشر شده بود که تفسیر شخصی نویسندۀ آن دربارۀ حکم جدید سرلشکر فیروزآبادی را در بر داشت؛ اما با توجه به غلط بودن این تفسیر، مسئول نظارت شهرستان‌های سایت «تابناک»، آن یادداشت را به سرعت حذف کرد، ولی متأسفانه یکی از سایت‌ها که سابقۀ زیادی در تخریب چهره‌های انقلابی دارد، کوشید این یادداشت را تفسیر مدیریت «تابناک» جا بزند، در حالی که این یادداشت به سرعت از خروجی صفحۀ این سایت در یکی از مراکز استان‌ها برداشته شد؛ بنابراین، طبیعی است که تابناک، حق خود برای شکایت از این رسانه را محفوظ می‌داند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر