بازدید 139751
۲

پاسخ شرکت برق به مخاطب ساکن پونک

کد خبر: ۶۰۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 29 June 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
 
طرح مشکل:
چند شب است برق منطقه همیلای پونک قطع می شود.البته همیشه با کوچکترین رعد و برقی این اتفاق می افتد.برق منطقه ای شهرک غرب واقع در میدان صنعت مسئول این ماجرا است. جا دارد از اداره منطقه 2 برق تهران بخاطر این قطعی های مکرر تشکر کنم که یاد سالهای دهه 60 و قطع برق را برای مردم این منطقه زنده کرده است.اما خوب است این اداره این یادآوری را به بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس واگذار کرده و از این تکرار این اتفاق جلوگیری کند تا بیش از این به شهروندان خسارت مادی و روحی وارد نشود.
 
پاسخ:
باسلام و احترام
ضمن تشکر در پاسخ به نامه آن رسانه مورخ 95/03/24 با عنوان(قطع مکرر برق منطقه همیلای پونک)به آگاهی می رساند:
خاموشی محدوده مذکور به دلیل ایجاد نقص فنی در شبکه برق رسانی بوده که مشکل مرتفع و در حال حاضر محل فوق از جریان برق پایدار برخوردار می باشد . خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به درج پاسخ اقدام لازم را معمول نمایند.
 
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
خواهش میکنم یک گزارش در مورد قبوض برق که مبلغ های بسیار بسیار بالایی دارند گزارشی تهیه کنید.من 20 نفر رو میشناسم که مثلا قبض ماه پیششون میومده 10 هزار تومن این ماه اومده 200 هزار تومن.باور کنید به همین شدت که عرض کردم هست.و اینه هرچی میریم اداره برق میگه سیستم هیچ مشکلی رو نشون نمیده.مگه میشه یه همچین چیزی.خواهش میکنم خواهش میکنم پیگیری کنید.تعداد این اشتباهاتم کم نیس ولی اداره برق به راحتی شونه خالی میکنه.نمونش همین هفته قبض منزل دوست ما که همیشه حدود 20 هزار تومن بوده این ماه اومده 500 هزار تومن.
ما اصفهان زندگی میکنیم و ادراه برق استان اصفهان به راحتی شانه خالی میکنه و بدون هیچ پیگیری میگه که حتما مصرف کردین.و خیلی راحت شانه خالی میکنن از زیر بار مسئولیت
شرکت برق چرا روی هر قبض برق حدود 10000 تومان آبونمان وعوارض ومالیات بر ارزش افزوده از مردم می گیرد؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار