بازدید 1972

نا امیدی کادر پزشکی تیم ملی وزنه برداری از حضور شلال در ریو

پزشک فدراسیون وزنه برداری پیش بینی کرد وضعیت نواب نصیرشلال به گونه ای است که به احتمال فراوان نیاز به درمان پیدا می کند و در این صورت قادر نخواهد بود در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو شرکت کند.
کد خبر: ۵۹۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 25 May 2016
به نظر می رسد با شرایطی که روز گذشته برای نصیرشلال پیش آمد این وزنه‌بردار المپیک را از دست داده باشد.
 به گزارش تابناک ورزشی،  وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران که مدت ها قبل از آسیب دیدگی از ناحیه کمر رنج می برد اکنون برای پیگیری وضعیت سلامتی خود اردوی اردبیل را ترک کرده و در تهران به سر می‌برد.

دکتر داود باقری در این خصوص گفت: نواب قبلا از ناراحتی کمر رنج می برد که این آسیب دیدگی وی را اذیت می کرد. ما ۱۵ روز پیش برای کاهش درد ستون فقرات وی تزریق داشتیم اما گویا فشار تمرینات سنگین باعث شد این نوع درمان افاقه نکند. دکتر امین نوروزی هم در اردبیل، محل تمرین تیم ملی وزنه برداری، حضور پیدا کرد و کار درمانی بر روی نواب انجام دادیم اما این وزنه بردار بهتر نشد.

پزشک فدراسیون وزنه برداری در ادامه افزود: پس از آن به تهران آمدیم و با یکی از بهترین متخصصان ستون فقرات مشورت کردیم و ایشان هم معاینه کاملی انجام دادند و گفتند می شود درد را ساکت کرد اما احتمال دارد برای وزنه بردار خطرناک باشد.

باقری در پاسخ به این سوال که با این شرایط چه سرنوشتی در انتظار نصیر شلال هست، گفت: بهتر است که این وزنه بردار درمان شود البته در این صورت به رقابتهای المپیک نخواهد رسید. چون اگر بخواهد کارهای درمانی اش را انجام دهد از آماده سازی اش دور می افتد. ظرف یکی - دو روز آینده مشخص می شود که تصمیم به درمان این وزنه بردار می گیریم و یا اجازه می دهیم که با این شرایط ادامه دهد که البته خیلی بعید به نظر می رسد.

نواب نصیرشلال در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن موفق شد با بالا بردن وزنه ۱۸۴ کیلوگرم در حرکت یکضرب و ۲۲۷ در حرکت دوضرب و در مجموع ۴۱۱ کیلوگرم به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کند. با این مدال، ایران در این وزن، پس از ۱۲ سال (پس از مدال طلای حسین توکلی) صاحب مدال شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی