بازدید 4483
۱

پرسپولیس دومین بازیکن جدید را هم از نفت می گیرد؟

کد خبر: ۵۹۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 22 May 2016
هافبک تیم فوتبال نفت تهران می گوید: بیرانوند دست از سرم برنمی‌دارد و می‌گوید به پرسپولیس بیا.

به گزارش تابناک ورزشی، وحید امیری در خصوص آخرین وضعیتش برای انتخاب تیم جدیدش اظهار داشت: بعد از اتمام لیگ راهی خرم‌آباد شدم و در این مدت با هیچ باشگاهی مذاکره نکرده‌ام. فردا هم قرار است برای حضور در اردوی تیم ملی راهی تهران شوم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس با مدیربرنامه‌های او صحبت کرده است، گفت: از مدیربرنامه‌هایم خواسته‌ام فعلا با هیچ باشگاه ایرانی مذاکره نکند تا اینکه تکلیف پیوستنم به تیم‌های خارجی مشخص شود. در این مورد تلاش‌هایی انجام شده و در یکی دو هفته آینده همه چیز مشخص خواهد شد.
امیری درباره اینکه گفته می‌شود علیرضا منصوریان به او گفته صبر کند تا به همراه وی به استقلال برود، تصریح کرد: برای انتخاب تیم جدیدم مسائل دیگری را در نظر می‌گیرم چرا که بحث آینده فوتبالم و زندگی شخصی‌ام است. هر فردی در زندگی حود هدف‌هایی دارد و در راستای این اهداف خود تصمیم می‌گیرد و من هم سعی می‌کنم تصمیمی بگیرم که از آن سود ببرم.
هافبک نفت تهران درباره اینکه ترجیح می‌دهد از بین دو تیم پرسپولیس و استقلال کدام تیم را انتخاب کند، گفت: برای من بازی کردن در هر یک از این دو تیم افتخار است. از این جهت که پرسپولیس و استقلال تیم‌های پرطرفداری هستند و به نوعی می‌توان گفت از لحاظ محبوبیت در جمع بهترین تیم‌های دنیا قرار دارند. هر بازیکنی دوست دارد در هر یک از این دو تیم بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. بازیکنانی بودند که به خاطر بازی در پرسپولیس و استقلال تا سال‌های سال در اذهان عمومی باقی مانده‌اند. قطعا این طور نیست که من دوست نداشته باشم در پرسپولیس یا استقلال بازی کنم اما تلاش می‌کنم بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم.

وی در واکنش به این سؤال که ته دلش با کدام یک از دو تیم پرسپولیس و استقلال است، عنوان کرد: من پیراهن هر باشگاهی را بر تن کنم با تمام وجودم برای آن باشگاه بازی می‌کنم. فکر کنم این موضوع را در باشگاه نفت که طرفداری هم نداشت ثابت کردم. در فوتبال حرفه‌ای طرفدار کدام تیم بودن ملاک نیست بلکه مهم این است هر بازیکنی برای هر باشگاهی بازی می‌کند به پیراهنی که برتن دارد تعصب داشته باشد و در زمین مسابقه با تمام وجودش بازی کند.
امیری در مورد اعتقاد برانکو به فوتبالش و قرار گرفتن نام وی در لیست این مربی، به تسنیم گفت: این موضوع برای من بسیار ارزشمند است و افتخار می‌کنم مربی بزرگی مثل برانکو فوتبال مرا قبول دارد. برای برانکو احترام زیادی قائلم و اعتقادم این است که کار کردن با مربیان بزرگی مانند کی‌روش و برانکو تاثیر زیادی در پیشرفت یک فوتبالیست دارد و من این تاثیر را در کار کردن با کی‌روش احساس کردم. امیدوارم روزی بتوانم محبت برانکو را جبران کنم.
هافبک تیم نفت تهران در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد مالی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به وی تفاوت چندانی با تیم‌های قطری نداشته باشد ترجیح می‌دهد به کدام پیشنهاد جواب مثبت دهد، خاطرنشان کرد: مطمئنا در این شرایط ترجیح می‌دهم در ایران به فوتبال خود ادامه دهم. باید تصمیمی بگیرم که به نفع خودم و خانواده‌ام باشد. مسلما تا یکی دو هفته آینده تیم جدید خود را معرفی خواهم کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
وحید برو پرسپولیس
از من که همشهریت هستم بشنو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر