بازدید 8708

برخورد با منتشر‌کننده فایل صوتی منشوری بیرانوند!

کد خبر: ۵۹۰۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 18 May 2016
حجت الاسلام علیرضا علیپور در مورد انتشار فایل صوتی منتسب به علیرضا بیرانوند دروازه بان جدید پرسپولیس گفت: انتشار این خبر و فایل صوتی منتسب به یک جوان ایرانی در روز جوان حیرت انگیز و قابل تامل است.
به گزارش تابناک ورزشی، علیپور دراین زمینه توضیح داد:  از کسانی که یک خبر ناپخته و بررسی نشده را که حاوی اتهام به شخصیت یک انسان است گلایه داریم. تحت هر عنوان و به هر دلیلی خلاف رویه اخلاقی انسانی و اسلامی است و ما نسبت به این مساله گلایه مند و معترض هستیم. بخصوص اینکه این فایل صوتی منتسب به دروازه بان جوان ،ایرانی و آینده دار فوتبال ایران و آسیاست. ضمن اینکه باید توجه داشت که احتمال صدق و احتمال کذب یک خبر وجود دارد. بنابراین سزاوار نیست که آنچه را که احتمال راست بودن آن نیست را به عنوان یک خبر منتشر کنیم.
رئیس کمیته صیانت از لیگ تصریح کرد: فایل صوتی منتسب به افراد به خاطر احتمال اینکه لحن آدم ها بهم نزدیک و قابل تقلید هم هست به هیچ عنوان مستند نیست. اگر بر فرض هم فایل صوتی منتشر شده منتسب به یک شخص باشد بدون بررسی در رکن قضایی و پیگیری و صدور حکم ،اقدام به ریختن آبروی افراد شود. انتشار فایل صوتی منتسب به بیرانوند از نظر ما قطعا محکوم است. از رسانه ها هم خواهش می کنم که در حفظ آبروی افراد بیش از گذشته کوشا باشند و بدانند حرمت و آبروی افراد بالاتر از خون انسان است.
علیپور با اشاره به برخی جریانات پشت پرده گفت: قطعا همه زوایای این مساله را به دقت پیگیری خواهیم کرد. احتمال هم می دهیم در این جریان دست های پشت پرده هم وجود داشته باشد و شاید دلال هایی باشند که چون بیرانوند از آنها تمکین نکرده چنین ماجرایی را ترتیب داده اند. ما این مسایل را هم به دقت پیگیری خواهیم کرد. انتشار این فایل صوتی را هم از طریق مراجع قضایی، پلیس فتا و مراجع ذی صلاح پیگیری و با متخلفان برخورد لازم انجام خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر