بازدید 8251
۷

مرگ اولادی به دلیل مصرف الکل

کد خبر: ۵۸۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 08 May 2016
سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به مهر گفت: مرگ مهرداد اولادی به دلیل مصرف الکل و مواد مخدر بود.

به گزارشمهر، حجت الاسلام محسنی اژه ای در نود و ششمین شست خبری خود با خبرنگاران، با تبریک حلول ماه شعبان گفت: در سال گذشته، ۳۷۰نفری که محکوم به قصاص شده بودند با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافتند، همچنین ۶۹۴هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف منجر به صلح و سازش و مختومه اعلام شدند.

سخنگوی دستگاه قضا در خصوص پرونده تعاونی اعتبار ثامن که شکایت های مردمی داشت، توضیح داد: ۱۷۳۰میلیارد تومان به کل سپرده گذرانی که پولشان تا ۳۵میلیون تومان بوده است، پرداخت شده و بیش از ۸۰۰هزار صاحب حساب تعیین تکلیف شدند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به جزئیات اجرای طرح حد نگار(کاداستر )تا پایان سال گذشته، گفت: یک میلیون و ۲۵۸هزار هکتار از اراضی شهری، ۲میلیون و ۴۹۹هزار هکتار از زمینهای مزروعی، بیش از ۱۸میلیون هکتار از منابع طبیعی مشمول این طرح شده اند.

محسنی اژه ای با اشاره به مسئولیتش در ستاد اصل ۴۹، گفت: تا پایان سال گذشته موفق شدیم در قالب این ستاد، از ۶استان بازرسی دقیق داشتیم و مشخص شد استان های بوشهر و مازندران پرونده های متراکم زیادی داشتند.

وی افزود:تجدید نظر اصل ۴۹در تهران متمرکز است. ۱۱۳۰پرونده موجود بود که این رقم تا پایان سال به ۴۲ پرونده رسید.

سخنگوی دستگاه قضا همچنین در خصوص پرونده هایی که درخواست رسیدگی فوق العاده شدند، گفت:۲۴۹پرونده تا پایان سال، در دستور کار قرار گرفتند که این تعداد در مرحله مقدماتی به ۷۲پرونده کاهش یافتند.

وی در ادامه و با لشاره به میزان کشفیات مواد مخدر در ماه جاری"گفت:در این ماه بیش از ۵تن از انواع مخدر کشف شده است.که بیش از ۵۸۰کیلوی آن هرویین بوده است.

اژه ای با اشاره به کاهش جمعیت کیفری به عنوان یکی از سیاست های دستگاه قضا، اظهار داشت:در سال گذشته حدود ۲۰درصد کاهش داشتیم و این سیاست در سال جاری نیز دنبال می شود. کسانی هم که می خواهند در لیست عفو قرار گیرند باید مراحلی را طی کنند و قاچاقچیان مواد مخدر و افراد شرور از این قضیه مستثنی هستند.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه و در خصوص آخرین وضعیت پرونده تعرض به سفارت عربستان، گفت: برای ۴۸نفر که پرونده آنها در دادستانی تهران بوده است، کیفرخواست صادر شده ولی هنوز محاکمه صورت نگرفته‌است.

محسنی اژه ای همچنین در خصوص پرونده خودکشی فردی در بیمارستان میلاد از تشکیل پرونده برای این فرد خبر داد و افزود: این فرد همچنان در کما به سر می برد و پرونده وی پیشرفتی نداشته است.

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت علت فوت مهرداد اولادی، گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و علت فوت چیز دیگری به جز خودکشی اعلام شده است، کارشناس پزشکی قانونی در خصوص علت فوت به دلیل مصرف الکل و مواد مخدر نظر داده است و دادگاه باید تصمیم و قرار مناسب را صادر کند.

محسنی اژه ای در پاسخ به سوال دیگر خبر نگار مهر در رابطه با پرونده ستایش قریشی نیز گفت: کیفرخواست این پرونده به زودی و یا تا هفته آینده صادر می شود، تحقیقاتی نیز در خصوص روانی بودن متهم انجام شده است که نتایج اعلام می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
اون وقت میگفتن علت مرگ اولادی همون علت مرگ نوروزی هست!
یعنی چی اونم مشروب خوار بوده!
اصلا یعنی چی مشروب خواری اونم ورزشکار جماعت مگه مسلمون نیستییییییییییییییییییییییییییییییید!!!!!
چرارایشون به راحتی با آبروی خانواده مرحوم بازی کرده؟
پاسخ ها
گنجی پور
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
دلیل مرگ باید بگن . اگه کسی از ابرو میترسه لطف کنه مشروب زهر مار نکنه
گیرم که درست باشد، ایا درست و موافق اسلام است ابروی یکنفر که ورزشکار بود و اکنون از دنیا رفته است را ببرید؟
پاسخ ها
سید جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
به نام خدا ، بله ! چون خیر سرش الگوی جوونا بوده و این جوونایی که سینه چاکش شدن باید بدونن با چ رسوایی ای وارد اون دنیا شده و عبرت بگیرن از همچین کسایی الگو نسازن دیگه .
واقعا خیلی بده خیلی زشته مصاحبه اقای اژه ای رو دیدم ایشون باید اسم اقای اولادی رو مرحوم اولادی صدا کنه نه اولادی. حتی اگه ایشون،مرحوم خوشش نیاد یا باهاش دشمنی داشته باشه،جون مسئوله مسئولیت ، داره در مقام یک مقامه باید زنده ها رو اقا یا خانم خطاب منه و فوت شدگان، را مرحوم .این خیلی بد و زشته .حتی اگر فوت شونده ای انسان خوبی نباشه.مرحوم اولادی که جای خود، خصائص و اخلاق نیکوی بسیاری داشته مصرف مواد و الکل (نگفتند الکل چی؟ مشروب،مشروبات الکلی...... الکل ،الکل خالی رو که کسی نمی خوره! احتمالا منظور همون شراب یا مشروبات الکلی بوده) که شاید برای بار اولشان هم بوده باشد که دلیل بر کتمان و نادیده گرفتن دیگر خصوصیات بسیار خوب و زیاد که فرض کنیم این کار بد بوده باشد و محترمانه صدا ،خطاب نکردن(غیر محترمانه) شخص ،چه متوفی چه زنده نمی شود. مردم الگو می گیرند ان هم از کسانی که متولی الگو هستند.چه الگویی بگیرند؟!!!می بخشید ولی ان جور خطاب کردن مرحوم اولادی زشته خیلی زشته مخصوصا که الان مرحوم هم در قید حیات نیست و دستش از دنیا کوتاه است .بی احترامیست. ما اگر توقع داریم چه کار خوب کرده باشیم چه بد،مثلا بد کسی، شخصی به ما توهین و بی احترامی نکند چه در زمان حیاتمان چه بعد از آن پس نباید بی احترامی کنیم. مخصوصا که واجب هم است اگر مسئول و مقامی باشیم .دارای مسئولیت و مقام باشیم. که غیر قابل قبول است.و اینکه ایا باید علت فوت مرحوم به خاطر این مسئله اعلام میشد؟ نباید فکر حرمت و خدای نکرده خدشه وارد شدن ،امدن به اعتبار ان مرحوم و خانواده اشان میشد؟!!!!نباید فکر حرمت روح ان مرحوم را می کردند؟ ما انسانهای معمولی هستیم مقام و مسئول نیستیم مقام و مسئولیت نداریم.و خطا و گناه هم داریم کم هم نیست شاید هم زیاد است زیاده ولی از این حرکات و رفتارها شرمنده می شویم ناراحت می شویم. از این کارها خیلی از ماها انجام نمی دهیم .خیلی از مردم عادی ،معمولی از این کارها نمی کنند. خیلی حرمتها را نگه می دارند. خیلی مسائل را رعایت می کنند. ادم متاثر و شرمنده می شود از این کارها. و راستی این را هم می خواستیم بگوییم چرا خیلی های دیگر که مقام و مسئولیت هم داشته اند و صاحب نفوذ و قدرت و پول و زر هم بوده اند گفته نشده بیان نشده. زور،زورشان به ان خدا بیامرز،مرحوم(اولادی) رسیده،رسید. قبلا هم ایشون ،اقای اژه ای به این صورت صحبت کردن و گفته هم شده ولی گویا چنیم مطالبی منتشر نمیشه به ایشون هم گفته نمیشه و چز تاسف حرفی برای گفتن باقی نمی مونه. سلامت یک جامعه از بالا به پایین شروع می شود.
سلام. درسته که استفاده از مواردی که اسلام انها رو نهی کرده کار درستی نیست ولی نباید آبروی یک شخص رو ببرند. در کل همگی باید به جای کنکاش در زندگی دیگران باید به پیشرفت و آموختن موارد مختلف بپردازیم تا کشورمان را پیش ببریم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار