بازدید 3781

چرا ملی پوشان در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی شرکت نکردند؟

کد خبر: ۵۸۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 04 May 2016
دبیرکل فدراسیون فوتبال هم نمی داند چرا ملی پوشان در مراسم رونمایی شرکت نکردند.
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا اسدی در مورد مراسم رونمایی پیراهن تیم ملی فوتبال اظهار داشت:‌ جشن خوبی بود و فکر می‌کنم می‌تواند شروع خوبی برای تیم ملی باشد. اهالی فوتبال می‌توانند با شادابی تیم را روانه مسابقات کنند. تمام آنهایی که دلشان می‌سوزد باید کمک کنند تا بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم تا ملی‌پوشان دل مردم را شاد کنند.
وی در مورد غیبت ملی‌پوشان خاطر نشان کرد:‌ از آنها دعوت شده بود تا در جشن امروز حاضر باشند چندین بار هم حضور آنها را پیگیری کردیم و دقایقی قبل از شروع برنامه هم با ملامحمد چک کردیم اما دلیلش را نمی‌دانم که چرا ملی‌پوشان در مراسم امروز حاضر نشدند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد خبر درگیری‌اش با منصور قنبرزاده عنوان کرد: جر و بحثی نداشتیم بحث درمورد اساسنامه امری طبیعی است و مشکل خاصی وجود ندارد. همه می‌گویند که فلانی و فلانی همیشه اخمو هستند اما حالا ما می‌خندیم و باید بگویم که هر چیزی زمان خودش را دارد.
اسدی در مورد حضور وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال گفت: وی آمده بود تا ساختمان را ببیند و از حضورش بسیار خوشحال شدیم البته در مورد خیلی از موارد هم با هم صحبت کردیم.
وی در خصوص اخذ مجوز برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: قرار نبود مجوزی گرفته شود مجوز روز شنبه در مجمع گرفته می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان