بازدید 2915
۱
سوژه روز

انتقادهای عجیب یک شناگر ایرانی؛ از بی‌پولی تا خوابیدن با گربه‌ها!

شناگر تیم ملی ایران گفت: حدود 7 ماه است که هیچ پولی به عنوان حقوق از طرف فدراسیون دریافت نکرده‌ایم.
کد خبر: ۵۸۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 03 May 2016


به گزارش تابناک ورزشی، آرشام میرزایی درخصوص شرایط تمرینی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: هفته‌ای 9 جلسه در مجموعه آزادی تمرین می‌کنیم و 4 جلسه بدنسازی داریم. قرار بود اواخر اردیبهشت ماه به مجارستان برویم، اما مشکلاتی برای ویزا و دعوتنامه داشتیم که سفرمان را به تعویق انداخت؛ اما فکر می‌کنم اوایل خرداد عازم این کشور می‌شویم. در چند روز ابتدایی این سفر تمرین خواهیم کرد و در روزهای پایانی هم تورنمنت انتخابی المپیک آغاز می‌شود. تیم ملی با حضور 4 شناگر تمرین می‌کند و آریا نسیمی شاد هم چون دانش‌آموز است تمریناتش را در مشهد پیگیری می‌کند که برای اردوی مجارستان تیم را همراهی خواهد کرد.

وی درخصوص احتمال کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: رکورد شناگران ایران به حدنصاب ورودی المپیک نزدیک است و به قول معروف روی کاغذ شانس زیادی داریم تا المپیکی شویم؛ اما با توجه به شرایطی که برای‌مان ایجاد شد احتمال دارد که نتوانیم سهمیه المپیک بگیریم، چون قرار بود پس از تعطیلات سال جدید یک اردوی سه هفته‌ای ارتفاع داشته باشیم و پس از آن بلافاصله راهی مجارستان شویم که هیچ‌کدام از این اتفاقات رخ نداده است.

شناگر تیم ملی ایران گفت: نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم، اما باید قبول کنیم که این موضوعات بی‌تاثیر نیست. اگر برنامه‌هایی که داشتیم اجرا می‌شد با خیالی راحت‌تر به مسابقات می‌رفتیم. به هر حال فعلاً زیر نظر عباسعلی کشتکار تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم تا به هدف خود برسیم.

میرزایی با اشاره به مشکلات شناگران ملی‌پوش تصریح کرد: ما در خوابگاه شماره یک آزادی مستقر هستیم. وقتی ما از شرایط مان گلایه می‌کنیم برخی از مسئولان مجموعه آزادی ناراحت می‌شوند، اما باید بدانیم که گلایه‌های ما از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است. از آبان‌ماه تا دی‌ماه خوابگاه شرایط خوبی داشت، اما از ابتدای بهمن‌ماه قرار شد تا خوابگاه دست‌خوش تغییراتی شود و از ما خواسته شد تا آنجا را ترک کنیم.

وی افزود: فدراسیون به ما اعلام کرد که جای دیگری نمی‌تواند برای‌مان بگیرد و از مسئولان خوابگاه خواسته شد که اگر امکان دارد با وجود تعمیرات در همان جا بمانیم. با توجه به اینکه خوابگاه را کاملاً خالی کرده بودند و تمام درها را از جا کنده بودند هر موجود و حیوانی مانند پشه و گربه و ... هم می‌توانست وارد خوابگاه شود و کنار ما باشند. شرایط تغذیه ملی‌پوشان نسبتاً خوب است، اما برای خوابگاه مشکلاتی داشتیم که خیلی کارمان را سخت می‌کرد.

شناگر تیم ملی خاطرنشان کرد: از آبان ماه هم هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ایم. مصوب شده بود تا ماهی 500 هزار تومان به ما بدهند، اما حدود 7 ماه است که ریالی دریافت نکرده‌ایم. فدراسیون اعلام کرده که فعلاً بودجه‌ ندارد و در تلاش است که این مشکل را برطرف کند. من دانشجوی عمران دانشگاه آزاد کرج هستم که ترم جاری را هم باید مرخصی بگیرم و به اردوهای تیم ملی برسم.

میرزایی اظهار داشت: حداکثر مبلغ قرارداد مان در لیگ هم حدود 10 میلیون تومان است که شامل 10درصد مالیات می‌شود و در شرایط کنونی با همین پول زندگی را سپری می‌کنیم. از ابتدا بخاطر عشق‌مان وارد شنا شدیم و هیچ پولی نگرفتیم، اما واقعیت این است که تمام زندگی شنا نیست و باید برای سایر موارد زندگی هم برنامه‌ریزی کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
حتما گربه ها هم شاکی هستند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی