بازدید 4307

وقتی بازیکنان دوربین های هتل مالک باشگاه را فراموش کردند!

گویا بازیکنان معترض یادشان رفته بود که در تعطیلات نیم فصل برای اردو در کیش به هتلی رفته اند که مالک باشگاه آن را خریده و اکنون صاحب انجا هم هست. پس دسترسی او به دوربین ها و تصاویر مذکور سخت نیست.
کد خبر: ۵۸۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 30 April 2016
چند مصاحبه سنگین و انتقادی از مالک باشگاه لیگ برتری برای دیرشدن پرداخت ها باعث شد تا جناب صاحب باشگاه که هم یک خط هواپیمایی دارد و هم این اواخر هتل معروف کیش را خریده به حرف بیاید و مواضع بازیکنان معترض را با خاک یکسان کند.

به گزارش تابناک ورزشی، وقتی انتقاد از مالک باشگاه لیگ برتری صبا برای دیرشدن پول پرداختی و کمکش به تیم های دیگر مثل تراکتورسازی بالا گرفت و از زبان کاپیتان تیم مطرح شد، موسوی هم وارد گود شد و او که منتظر چنین حرف هایی بود تا مثل خیلی از پولدارها ، فوتبال و هزینه هایش را ببوسد و بگذارد کنار ، حسابی از خجالت کاپیتان تیم درآمد و اعلام کرد از فصل بعدی دیگر تیمداری نمی کند.

موسوی جواب مصاحبه صادقی را اینطور داد: « پس از پیروزی مقابل سایپا بازیکنان 40 سکه دریافت کردند آن وقت می‌گویند ما با هواپیمایی زاگرس پرواز نداشته‌ایم. مگر چه فرقی می‌کند با زاگرس پرواز کنند یا با هواپیمایی دیگر. می‌گویند در هتل با 4 نفر هم‌اتاق بودند. اصلا مگر در هتل داریوش چنین مسئله‌ای وجود دارد؟ آقای بازیکنی که از وضعیت مالی باشگاه انتقاد می‌کنی، چگونه شب قبل از بازی قلیان می‌کشی و بعد ما نامرد می‌شویم؟! کجای این کار حرفه‌ای است که بعد ما را زیر سوال می‌برید؟ به هیچ عنوان حال و حوصله جنگ اعصاب را ندارم و دیگر هم نمی‌خواهم در این فوتبال باشم»

گویا بازیکنان یادشان رفته بود که در تعطیلات نیم فصل برای اردو در کیش به هتلی رفته اند که مالک باشگاه آن را خریده و اکنون صاحب انجا هم هست. پس دسترسی او به دوربین ها و تصاویر مذکور سخت نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست