بازدید 3341
واکنش

پاسخ فدراسیون به صدا‌وسیما: تلویزیون با ساخت فیلم‌ جذاب فضای خالی فوتبال را پرکند!

فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای به ادعاهای مدیربازرگانی سازمان صدا و سیما پاسخ داد:«پیشنهاد می شود سازمان محترم صدا و سیما برای فصل آتی با ساخت فیلم ها و سریال های مختلف ، جذاب و پرطرفدار فضا های خالی ناشی از عدم پخش مسابقات فوتبال را پر نماید. »
کد خبر: ۵۸۴۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 26 April 2016
 فدراسیون فوتبال، بیانیه ای را درباره ادعاهای مدیر بازرگانی سازمان صدا و سیما صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، متن پاسخ فدراسیون فوتبال به شرح زیر است: 
پیرو مصاحبه یکطرفه و اطلاعات غیر واقع اعلام شده توسط آقای سیفی مدیر کل محترم بازرگانی سازمان صدا وسیما و تبلیغات یک جانبه سازمان صدا و سیما با استفاده از ظرفیت خبررسانی انحصاری خود و با نیت فرافکنی و توجیه بد عهدی آن سازمان به استحضار عموم مردم و بویژه خیل علاقمندان فوتبال می رساند.


سازمان محترم صداوسیما در فصل 92/93 مبلغ بیش از 17/5 میلیارد تومان و در فصل 91/92 مبلغ 13/5 میلیارد تومان و در فصل 90/91 مبلغ 11/5میلیارد تومان بعنوان حق پخش مسابقات فوتبال به باشگاهها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پرداخته است.
در فصل 93/94 پیرو بروز مشکلات و اختلاف نظر پیرامون میزان مبلغ حق پخش موضوع، در کمیسیون اجتماعی شورای امنیت کشور مطرح و با تاکید بر پرداخت حقوق فوتبال موضوع طی صورتجلسه ای فیمابین وزیر محترم کشور، وزیر محترم ورزش و جوانان و ریاست محترم سازمان صدا و سیما به پرداخت مبلغ 22/5 میلیارد تومان توافق و مقرر شد این مبلغ توسط سازمان صدا و سیما پرداخت شود که تاکنون علیرغم تعهد رسمی و کتبی سازمان صدا و سیما به عناوین مختلف از انجام تعهد خود شانه خالی کرده و حقوق فوتبال کشور را نپرداخته است.    
جهت فصل 94/95علیرغم مکاتبات و تماسهای مکرر از عقد قرارداد جدید استنکاف و تامین حقوق فوتبال از طریق IPTV را متعهد شد که علیرغم گذشت حدود ده ماه بعلت نداشتن زیر ساخت مربوطه این مهم نیز انجام نشده است.

هیچگونه کمک و مساعدت مالی در قالب سامانه های پیامکی از طرف سازمان صدا و سیما برای فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاهها فوتبال کشور انجام نشده واصولاً این فدراسیون نیز هیچگونه درخواستی نداشته و انجام امور مربوطه به  سامانه های پیامکی هیچ ربطی به سازمان صدا و سیما نداشته و این امر در اختیار شرکت مخابرات و اپراتور های تلفن همراه و کارگزاران مربوطه است.


در حالیکه سازمان صدا و سیما برای پخش مسابقات فوتبال خارجی به شرکتهای خارجی وجه می پردازد و اجازه پخش دریافت می کند و برای پخش هرگونه فیلم، سریال، برنامه تولیدی و حتی موسیقی (با هرگونه کیفیت که اکثراً نیز فاقد جذابیت و بیننده است) وجه   می پردازد و آنرا برای پخش خریداری می کند با رفتاری یک سویه از پرداخت حق پخش تلویزیونی بابت فوتبال که برنامه اول و جذاب ترین و پربیننده ترین برنامه هست استنکاف می ورزد و حقوق مالکانه مربوط به باشگاهها سازمان لیگ و فدراسیون را نمی پردازد.


قابل ذکر است علیرغم دهها مکاتبه و تماس و پیگیری ریاست محترم این سازمان از رودرو شدن با مسئولین فدراسیون فوتبال ، سازمان لیگ فوتبال و مدیران باشگاهها خودداری جسته و حاضر به هیچگونه تعامل نبوده و یاد آوری می نمائیم صبر و خویشتنداری جامعه فوتبال به سر آمده و گزینه های جدید برای احقاق حقوق در دستور کار قرار خواهد گرفت. 
ضمناً پیشنهاد می شود سازمان محترم صدا و سیما  برای فصل آتی با ساخت فیلم ها و سریال های مختلف ، جذاب و پرطرفدار فضا های خالی ناشی از عدم پخش مسابقات فوتبال را پر نماید. 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل