بازدید 2937

تست دوپینگ ستاره لیورپول مثبت شد

تا مشخص شدن نتیجه نهایی موضوع، لیورپول بازیکن را موقتا اخراج کرده است. تستی که مثبت اعلام شد، در دهم مارس پس از بازی مقابل یونایتد گرفته شده بود.
کد خبر: ۵۸۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲ 23 April 2016
بنا به گزارشی که لحظاتی پیش از سوی RMC SPORT مخابره شد، مدافع فرانسوی قرمزها از دارویی برای لاغری استفاده کرد که جزو داروهای ممنوعه قرار گرفته است. 

به گزارش تابناک ورزشی،باشگاه لیورپول فوری و به طور موقت تا مشخص شدن وضعیت، ممدو ساخو را از تیم اخراج کرد.

ساخو اذعان کرده که اطلاعی در مورد ممنوع بودن داروی استفاده شده نداشته و آن را به طور شخصی به خاطر اضافه وزن استفاده می کرده است. تا مشخص شدن نتیجه نهایی موضوع، لیورپول بازیکن را موقتا اخراج کرده است. تستی که مثبت اعلام شد، در دهم مارس پس از بازی مقابل یونایتد گرفته شده بود. حبیب کولو توره در سال 2011 به دلیلی مشابه برای شش ماه از فوتبال محروم شده بود. 

تست دوپینگ ستاره لیورپول مثبت شد

بیانیه باشگاه لیورپول در این رابطه را می خوانید: 

دیروز، بیست و دوم آوریل 2016 یوفا به طور رسمی با ما ارتباط برقرار کرد و گفتند که قصد دارند تحقیقات بیشتری در خصوص ممدو ساخو و شکستن قانون استفاده از داروهای ممنوعه انجام دهند. بازیکن در این خصوص به یوفا جواب پس خواهد داد. بازیکن از باشگاه اخراج نشده با این وجود، پس از رایزنی با او تصمیم گرفتیم که تا مشخص شدن وضعیت؛ او را از ترکیب تیم در مسابقات کنار بگذاریم. تا اطلاع ثانوی، بیانیه دیگری صادر نخواهد شد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست