بازدید 14081
۱
گزارش بازی

چیرگی ایران برعربستان بابرد دلچسب ذوب آهن

ذوب‌‌آهن با این پیروزی مقابل النصر عربستان با 11 امتیاز صدرنشین شد و صعود خود را به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی مسجل کرد.دیشب نیز تراکتورسازی ایران با غلبه بر الهلال صعود خود را قطعی کرده بود تا شکست سپاهان بحران زده کاملا تلافی شود. به این ترتیب تیمهای ایرانی در مجموع تقابل های دور رفت،بر سعودی ها غلبه کردند.
کد خبر: ۵۸۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱ 20 April 2016
تیم فوتبال ذوب آهن با 11 امتیاز صعود خود را به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،ذوب‌‌آهن با این پیروزی مقابل النصر عربستان با 11 امتیاز صدرنشین شد و صعود خود را به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی مسجل کرد.دیشب نیز تراکتورسازی ایران با غلبه بر الهلال صعود خود را قطعی کرده بود تا شکست سپاهان بحران زده کاملا تلافی شود. به این ترتیب تیمهای ایرانی در مجموع تقابل های دور رفت،بر سعودی ها غلبه کردند.

تیم‌های ذوب‌آهن ایران و النصر عربستان از هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی نماینده ایران در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط کشور عمان از ساعت 21 به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

احسان پهلوان در دقیقه 27 برای ذوب‌آهن در این دیدار گلزنی کرد. در دقیقه 45 این دیدار رشید مظاهری یک بخت مسلم گلزنی را از حریف عربستانی گرفت.

در نیمه دوم نیز ذوب‌آهن به نمایش خوب خود ادامه داد و در این نیمه نیز کاوه رضایی و احسان پهلوان در دقایق 74 و 83 دو گل دیگر را برای شاگردان گل‌محمدی به ثمر رساندند تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده ایران به پایان برسد.

ذوب‌‌آهن با این پیروزی با 11 امتیاز صدرنشین شد و صعود خود را به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی مسجل کرد.

سپاهان دیگر تیم اصفهانی در دیگر دیدار امشب از هفته پنجم رقابت‌ها شکست پرگلی را مقابل الاتحاد پذیرا شد و با 4 گل بازی را به حریف سعودی واگذار کرد.

ریوجی ساتو (ژاپن) از ژاپن قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

چیرگی ایران برعربستان بابرد دلچسب ذوب آهن
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
جگرمون حال اومد بچه ها ، خدا نگهدارتون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی