بازدید 17867

راز پست پژمان نوری در مورد اولادی چیست؟

احمدزاده هم زمانی که روی نیمکت ملوان نشست با توجه به شناختی که از اولادی داشت هر از گاهی از او در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد اما شنیده می‌شود دو روز پیش از مرگ اولادی، یک سری اتفاقات رخ داده که احمدزاده با اتخاذ تصمیمی سختگیرانه، اولادی را اخراج کرده .
کد خبر: ۵۸۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 20 April 2016
مهرداد اولادی روز پیش از فوتش در کنار هم‌تیمی‌هایش در انزلی نبود و برای درمان مصدومیتش در تهران حضور داشت.
به گزارش تابناک ورزشی، اولادی در بازار نقل‌وانتقالات نیم‌فصل مورد توجه سرمربی وقت تیم فوتبال ملوان قرار گرفت و یک روز پیش از استعفای حمید استیلی به این تیم اضافه شد.
پس از جدایی استیلی از ملوان، اولادی همچنان به تمرینات خود ادامه داد. محمد احمدزاده هم زمانی که روی نیمکت ملوان نشست با توجه به شناختی که از اولادی داشت هر از گاهی از او در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد اما شنیده می‌شود دو روز پیش از مرگ اولادی، یک سری اتفاقات رخ داده که احمدزاده با اتخاذ تصمیمی سخت‌گیرانه، اولادی را اخراج کرده است.
این موضوع به دلیل مشکلات عدیده ملوان، رسانه‌ای نمی‌شود اما ظاهرا اولادی که بسیار عصبانی بوده با تیمش به انزلی نمی‌رود تا هم به درمان مصدومیتش بپردازد و هم از ملوان دور باشد.
اتفاقی که این شایعه را قوت بخشید، پستی بود که پژمان نوری در اینستاگرام خود منتشر کرد. کاپیتان تیم فوتبال ملوان در صفحه خود نوشته بود: «خودت می‌دونی همه تلاشمو کردم ولی نشد. منو ببخش مهرداد»
راز پست پژمان نوری در مورد اولادی چیست؟
نکته جالب این‌که نوری دقایقی بعد متن زیر عکس را پاک کرد تا از تقویت شایعات خودداری کند. همچین صادق درودگر پستی در صفحه خود قرار داد که او هم بخشی از متن خود را حذف کرد تا سبب ایجاد حاشیه برای مهاجم فقید ملوان نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار