بازدید 3341
خبر

استقلال از کسر ۳ امتیاز فرار کرد

باشگاه استقلال با توافقی که با وکیل توزی انجام داد از کسر امتیاز فرار کرد.
کد خبر: ۵۸۱۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 18 April 2016

باشگاه استقلال با تمهیداتی که در پیش گرفت از خطر کسر امتیاز نجات پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  رودریگو توزی چندی پیش از باشگاه استقلال به دلیل مطالبات 400 هزار دلاری شکایت کرد و حتی نامه تهدید فیفا به باشگاه استقلال در راستای کسر امتیاز هم ارسال شد. در این بین مسئولان باشگاه استقلال در تدارک تهیه پول از طریق مطالباتی که از فدراسیون فوتبال دارند بوده اما بعد از مخالفت فیفا استقلالی‌ها این مبلغ را تهیه کردند.

شب گذشته بهرام افشارزاده به صورت تلفنی با مدیربرنامه‌های توزی گفت‌وگو کرد و مقرر شد این باشگاه مطالبات این بازیکن را با وجود فرصت یک روزه‌ای که در اختیار داشتند به حساب این بازیکن واریز کند البته قرار است رودریگو توزی برای دریافت مطالبات خود با توجه به مشکلات بانکی و یا بسته بودن سوئیفت راهی امارات یا کشور سوئیس شود و مبلغ خود را از نماینده باشگاه استقلال دریافت کند.

وکیل توزی پیش از این یک بار شماره حسابی را به باشگاه استقلال ارائه کرده بود ولی به دلیل بسته بودن سوئیفت مبلغ 50 هزار دلار قبلا واریزی داشتند که از طرف استقلالی‌ها مجددا به حساب این باشگاه برگشت داده شد.

در همین راستا بهرام افشارزاده پس از صحبت با وکیل توزی به وی اعلام کرد که امروز مبلغ 20 هزار دلار به حساب وی در هنگ‌کنگ و ایتالیا حواله خواهد کرد. همچنین بلافاصله پس از واریز این پول به حساب وکیل توزی نامه توافقات باشگاه و این بازیکن به کمیته انضباطی فیفا ارسال خواهد شد.

همچنین باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرد مبلغ قرارداد توزی از طریق یک صرافی به صورت نقدی به این بازیکن پرداخت شود یا راه دوم این است که توزی مطالبات خود را در یکی از کشورهای سوئیس یا امارات تحویل بگیرد. از آنجا که حضور توزی بابت امضای برگه حقوقی باشگاه استقلال ضروری است این بازیکن فرصت خواست تا برای دریافت ویزا اعلام آمادگی کند.

همچنین بهرام افشارزاده اعلام آمادگی کرد باشگاه استقلال می‌تواند طی امروز، فردا و پس فردا مطالبات این بازیکن را در اختیارش قرار بدهد و منتظر پاسخ توزی برای سفر به یکی از دو کشور سوئیس یا امارات خواهد بود.

رودریگو توزی چند سال پیش از تیم تراکتورسازی تبریز به استقلال آمد ولی بعد از چند هفته بدون اطلاع ایران را ترک و از باشگاه استقلال شکایت کرد.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس